Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

@up masz rację, to widać już teraz, a co dopiero w przyszłości, chyba sobie przeczytam jeszcze raz. cool.gif

 

2woksjt.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toussant w W3 też było kolorowe, jak wyjęte z obrazu, a po zagłębieniu sie w historię już tak kolorowo nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstałem, przemyślałem i zaczynam się zgadzać, że to wygląda jak Fortnite i jest zbyt gimbusiarsko - cukierkowe. Nie pasuje do wizji Cyberpanku.

W trailerze nie ma oczywiście mroku ale mrok we mnie wysączył się na zewnątrz aż sobie selfie zrobiłem z rozgoryczenia jak źle to wygląda.

 

1f4effe7f9730d00f09678d2171e2dd5--scene-girl-scene-boys.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Styl ponad Istotą - działania powinny być widowiskowe, nawet jeśli nieskuteczne

2. Poza jest wszystkim - wizerunek cyberpunka powinien zawsze sugerować najlepszego człowieka w branży

3. Żyj na Krawędzi - życie powinno być intensywne i ryzykowne, wypełnione przełamywaniem własnych słabości i ograniczeń

 

Trzy zasady cyberpunka wyjęte z oryginalnego podręcznika do Cyberpunka 2020.... Jak dla mnie dokładnie takie motywy się przewijają w tym trailerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał być Observer z otwartym światem a wyszło jak zawsze :P

Chyba tylko w fantazjach tych, którzy od czasu słynnego teasera kompletnie zlali jakiekolwiek informacje o grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Styl ponad Istotą - działania powinny być widowiskowe, nawet jeśli nieskuteczne

2. Poza jest wszystkim - wizerunek cyberpunka powinien zawsze sugerować najlepszego człowieka w branży

3. Żyj na Krawędzi - życie powinno być intensywne i ryzykowne, wypełnione przełamywaniem własnych słabości i ograniczeń

 

Trzy zasady cyberpunka wyjęte z oryginalnego podręcznika do Cyberpunka 2020.... Jak dla mnie dokładnie takie motywy się przewijają w tym trailerze.

Dokładnie, masz rację. thumbup.gif Oni nawet nie grali i nie czytali podręcznika do Cyberpunka 2020. lol2.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odezwli się Ci co wczoraj go przeczytali :P

Odświeżyli wczoraj, mam go od dawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał być Observer z otwartym światem a wyszło jak zawsze :P

 

 

Tylko punkt 3 się zgadza.

Sam sobie wymysliłeś, że ma być Observer, inni sobie wymyślili, że ma być Deus Ex, inni że Sędzia Dredd, a od 5 lat redzi nie powiedzieli ani słowem czym ta gra będzie, poza tym że będzie używała systemu Cyberpunk 2020, to że wasze urojenia przejęły władze nad prawdą i trailer nie pokrył waszych przekłamanych oczekiwań to wasza wina, nie gry.

 

Odezwli się Ci co wczoraj go przeczytali :P

Dosłownie 5 postów wyżej Stjepan wrzucił swoje zdjęcie podręcznika i od kilku postów się do niego odnosi :heu:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odezwli się Ci co wczoraj go przeczytali :P

Nie trzeba było czytać żeby znać zarys.

Widzisz. Niektórzy jak zobaczyli pierwotny trailer to zainteresowali się również tym co tam zostało przy okazji napisane.

Reszta obejrzał i poleciała fap'ować w internecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to ma do rzeczy? W3 też nie wiała mrokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślicie że wiecej osob jest zainteresowanych produkcją mających tą książeczke czy tych którzy wiedzą że to kolejna gra twórców W3?

Nie dostrzegłbyś ironii w swoim zdaniu nawet jakbyś się o nią potknął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale leciały chociaz k...y i ch...e

W trailerach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale leciały chociaz k...y i ch...e

Ah, no tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W trailerach?

Pewnie w "Klocuch Reacts" i "Rojo Reacts" leciały i mu się pomieszało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie wymysliłeś, że ma być Observer, inni sobie wymyślili, że ma być Deus Ex, inni że Sędzia Dredd, a od 5 lat redzi nie powiedzieli ani słowem czym ta gra będzie, poza tym że będzie używała systemu Cyberpunk 2020, to że wasze urojenia przejęły władze nad prawdą i trailer nie pokrył waszych przekłamanych oczekiwań to wasza wina, nie gry.

Dosłownie 5 postów wyżej Stjepan wrzucił swoje zdjęcie podręcznika i od kilku postów się do niego odnosi :heu:

Dokładnie bo w tym momencie ten podręcznik to jedyny odnośnik dla mnie, a to jeden z rysunków z tego podręcznika. Jest kolorowo i klimatycznie.

 

tumblr_nqxe4zqWv71urhd3lo1_500.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym co zobaczyłem na trailerze ... hmm jestem pod wrażeniem i raczej dobrej myśli, kupić kupie na pewno. Przynajmniej teraz wiem na co czekać. :thumbup::D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wychodził z "Hamera". Była prawie północ gdy ich zobaczył. Trzech punków, jasne irokezy zjeżone w świetle neonów, kurtki z wysokim kołnierzem - kolory gangu."

 

Porady dla mistrza gry:

"Ten świat powinien być zbudowany z oszałamiających kontrastów. W błyszczących cytadelach bogaczy powinno znaleźć się wspaniałe jedzenie, kosztowne rozrywki i piękna sceneria. Na ulicach powinno panować zimno, głód i desperacja. Nie ma nic po środku, pomiędzy tymi co mają, i tymi, co nie mają. To wszystko albo nic."

 

 

Środowisko miejskie:

"Powinny tam być uliczki zasypane śmieciami. Powinny być ciała leżące w rynsztoku. Powinni być lunatycy o dzikich spojrzeniach, przemykający niepewnym krokiem przez pogrążone w mroku ulice..."

 

"Przechodzenie przez miasto powinno być jak przechodzenie przez pole bitwy, pełne łupieżców, wywrotowców, szaleńców i morderców.

Poza tym - zawsze pada. Każdy dzień powinien być ponury, mglisty i pochmurny. Gwiazdy nigdy się nie pokazują. Słońce nigdy nie świeci. Nie słychać śpiewu ptaków, śmiechu dzieci. Powłoka ozonowa zanikła, efekt cieplarniany stał się faktem, niebo pełne jest węglowodorów, a ocean pełen ścieków. Miłe miejsce :E"

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wychodził z "Hamera". Była prawie północ gdy ich zobaczył. Trzech punków, jasne irokezy zjeżone w świetle neonów, kurtki z wysokim kołnierzem - kolory gangu."

 

Porady dla mistrza gry:

 

"Ten świat powinien być zbudowany z oszałamiających kontrastów. W błyszczących cytadelach bogaczy powinno znaleźć się wspaniałe jedzenie, kosztowne rozrywki i piękna sceneria. Na ulicach powinno panować zimno, głód i desperacja. Nie ma nic po środku, pomiędzy tymi co mają, i tymi, co nie mają. To wszystko albo nic."

 

 

Środowisko miejskie:

 

"Powinny tam być uliczki zasypane śmieciami. Powinny być ciała leżące w rynsztoku. Powinni być lunatycy o dzikich spojrzeniach, przemykający niepewnym krokiem przez pogrążone w mroku ulice..."

 

"Przechodzenie przez miasto powinno być jak przechodzenie przez pole bitwy, pełne łupieżców, wywrotowców, szaleńców i morderców.

Poza tym - zawsze pada. Każdy dzień powinien być ponury, mglisty i pochmurny. Gwiazdy nigdy się nie pokazują. Słońce nigdy nie świeci. Nie słychać śpiewu ptaków, śmiechu dzieci. Powłoka ozonowa zanikła, efekt cieplarniany stał się faktem, niebo pełne jest węglowodorów, a ocean pełen ścieków. Miłe miejsce :E"

Mistrz gry nie powtarza tego co godzinę, w grze widzisz to cały czas, trzeba to dostosować do medium, tak samo jak w Wiedźminie Geralt zawsze miał przy sobie oba miecze mimo, że w książkach nigdy tego nie robił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie było od mistrza gry zależy w sporym stopniu jak zbuduję klimat bazując na zaleceniach z poradnika, aczkolwiek ma tutaj wiele możliwości w jaki dokładnie sposób przedstawić ten świat i panujące w nim kontrasty. Tutaj mistrzem gry są Redzi, zobaczymy co z tego stworzą :D

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie wiem co wam nie pasuje w stylistyce CP2077. Jakieś sensowne argumenty oprócz "za duszo kololufff"? szczerbaty.gif

 

Pewnie wielu osobom cyberpunk kojarzy się jedynie z nocą w neonowym mieście. Dlatego pragnę takie osoby uświadomić, że w tej grze też to będzie. Większość trailera opiera się na dziennej porze dnia, nie wiem czy to było ściśle zaplanowane czy nie, ale nie ma co narzekać po filmiku, który NA PEWNO nie pokazał nam nawet procenta zawartości gry. Jak inaczej wyobrażaliście sobie cyberpunkowe miasto za dnia? Przeszkadzają wam świecidełka i neony? Przecież to kwintesencja tego gatunku. Po dłuższym zastanowieniu uświadomiłem sobie, że REDzi zrobili po prostu to co mieli do zrobienia i.. może jeszcze za wcześnie na takie oceny, ale pod względem estetycznym odwalili kawał dobrej roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wyżej wspomniał, że nikt nie wiedział czego się spodziewać, każdy wyrobił sobie swoje wyobrażenia o grze i wczoraj zderzył się ze ścianą jak opel tigra na crash teście.

Zapewne nawet nie mając pojęcia czym był CP2020

 

Sam nie miałem zdania na temat tej gry choć widziałem kilka razy teaser z 2013 roku.

Wczoraj zaskoczyłem się pozytywnie. Śmieszy mnie podciąganie pod gta które z rpg mają wspólne tylko rozmieszczenie misji w różnych miejscach na mapie ... tak w sumie, bo gra prezentuje tylko sztampową fabułę z filmów akcji.

 

Przez dezorientacje i nastawionych na coś innego graczy cdp trochę sobie nagotował bigosu, zobaczymy jak z tego wybrną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Wychodził z "Hamera". Była prawie północ gdy ich zobaczył. Trzech punków, jasne irokezy zjeżone w świetle neonów, kurtki z wysokim kołnierzem - kolory gangu."

 

Porady dla mistrza gry:

"Ten świat powinien być zbudowany z oszałamiających kontrastów. W błyszczących cytadelach bogaczy powinno znaleźć się wspaniałe jedzenie, kosztowne rozrywki i piękna sceneria. Na ulicach powinno panować zimno, głód i desperacja. Nie ma nic po środku, pomiędzy tymi co mają, i tymi, co nie mają. To wszystko albo nic."

 

 

Środowisko miejskie:

"Powinny tam być uliczki zasypane śmieciami. Powinny być ciała leżące w rynsztoku. Powinni być lunatycy o dzikich spojrzeniach, przemykający niepewnym krokiem przez pogrążone w mroku ulice..."

 

"Przechodzenie przez miasto powinno być jak przechodzenie przez pole bitwy, pełne łupieżców, wywrotowców, szaleńców i morderców.

Poza tym - zawsze pada. Każdy dzień powinien być ponury, mglisty i pochmurny. Gwiazdy nigdy się nie pokazują. Słońce nigdy nie świeci. Nie słychać śpiewu ptaków, śmiechu dzieci. Powłoka ozonowa zanikła, efekt cieplarniany stał się faktem, niebo pełne jest węglowodorów, a ocean pełen ścieków. Miłe miejsce :E"

To jest tylko pomysł dla mistrza gry, ale on może wdrożyć swój, np. "jest przeraźliwie gorąco, ubrania lepią się do skóry, słońce oślepia, w nozdrzach czuć pył miasta oraz smród pochodzący od walających się wszędzie śmieci , w okół słychać jęczenie biedaków o grosza na wodę itd itd. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Największy błąd CDP był taki, że za szybko zapowiedzieli CP2077. Mam tylko nadzieję, że nie przeprojektują zbytnio tej stylistyki z powodu negatywnego odzewu, bo wyszła im naprawdę świetnie. A jeśli już chcą zmieniać to niech zmienią bardziej w kierunku Blade Runnera niż np. Deus Exa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kieros

Największy błąd CDP był taki, że za szybko zapowiedzieli CP2077. Mam tylko nadzieję, że nie przeprojektują zbytnio tej stylistyki z powodu negatywnego odzewu, bo wyszła im naprawdę świetnie. A jeśli już chcą zmieniać to niech zmienią bardziej w kierunku Blade Runnera niż np. Deus Exa.

Wg mnie problemem jest ten świat. Do młodych to w ogóle nie trafia.

Nie przypominam sobie żeby coś osiągnęło sukces w ostatnim czasie w tych klimatach. Bladerunner klapa, deus ex klapa, watch dogs 2 podobnie.

To kojarzy się z kiczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...