Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Nie mam pojęcia, kiedy, jak i kim mają zamiar to dociągnąć? I jeszcze fefnascie wiedzminów dodatkowo. 

Jak zaczynali Cyberpunka CD Projekt liczył 600 osób. Teraz jest ich ponad 1200. Może dadzą radę z dwoma zespołami rosnącymi o kilkadziesiąt osób rocznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ten 1200 osobowy zespół developuje 3 lata dodatek do swojej gry :E Może ich być nawet 5000 jak dalej będą mieć burdello w zarządzaniu to nic to nie da.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, bleidd napisał:

No to ten 1200 osobowy zespół developuje 3 lata dodatek do swojej gry :E Może ich być nawet 5000 jak dalej będą mieć burdello w zarządzaniu to nic to nie da.

Nie dokńca, przez ostanie 2 lata studio budowało się na nowo, wszystkie zapowiedzi to kwestia przyszłości, dajmy im szansę jedna porażka to znowu nie jest az taka tragedia 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, jakbaj napisał:

Nie dokńca, przez ostanie 2 lata studio budowało się na nowo, wszystkie zapowiedzi to kwestia przyszłości, dajmy im szansę jedna porażka to znowu nie jest az taka tragedia 

Tak spektakularna tragedia zapomniałes dodać :D 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyber był bardziej zjechany przez ludzi niż na to zasłużył. Gdyby tylko nie wydali tego na te gruzy z poprzedniej generacji (na przystosowanie i cięcia poszło mnóstwo czasu, który mógł być spożytkowany konkretnie na usuwanie premierowych glitchy) to jestem przekonany, że dzisiaj odbiór tej marki byłby zupełnie inny. Świetny klimat miasta, kreacja świata, jak dla mnie bardzo fajnie i angażująco rozpisana fabuła, fantastyczne i charyzmatyczne postaci, bardzo dobry soundtrack. To wszystko ta gra miała od day one i nadal ma. Nie wszyscy to doceniają, bo mieli pecha i im mega glitchowało, bo system policji wykastrowany, bo byli trochę naiwniakami myśląc, że będzie to bóg wie co będąc bez pomyślunku w tym kręconym hype train itd.. Cedep to jest trochę Januszex ale nikt mnie nie przekona, że to słaba gra, bo jak dla mnie jest zupełnie odwrotnie, zwłaszcza w tym momencie. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, TmK napisał:

Cyber był bardziej zjechany przez ludzi niż na to zasłużył. Gdyby tylko nie wydali tego na te gruzy z poprzedniej generacji (na przystosowanie i cięcia poszło mnóstwo czasu, który mógł być spożytkowany konkretnie na usuwanie premierowych glitchy) to jestem przekonany, że dzisiaj odbiór tej marki byłby zupełnie inny. Świetny klimat miasta, kreacja świata, jak dla mnie bardzo fajnie i angażująco rozpisana fabuła, fantastyczne i charyzmatyczne postaci, bardzo dobry soundtrack. To wszystko ta gra miała od day one i nadal ma. Nie wszyscy to doceniają, bo mieli pecha i im mega glitchowało, bo system policji wykastrowany, bo byli trochę naiwniakami myśląc, że będzie to bóg wie co będąc bez pomyślunku w tym kręconym hype train itd.. Cedep to jest trochę Januszex ale nikt mnie nie przekona, że to słaba gra, bo jak dla mnie jest zupełnie odwrotnie, zwłaszcza w tym momencie. 

Ja bym powiedzial że trochę też winy w złym odbiorze CP2077 ponosi sam CDPR,  ktoś powie ale jak to marketing wykonał świetną robotę 8mln pre-orderów, a ja powiem że nie do końca wytłumaczyli czym będzie CP2077 bo sporo ludzi wręcz oczekiwało GTA w cyberpunkpowym wydaniu.

Tu nie chodzi o przestępcze życie ściganie się z policją, mało kto czepial by się policji gdyby nakreślili wizję gry jaśniej, ale też oczywiście gdyby wyszła w lepszym stanie na premierę, gdyby tytuł prezentował poziom 1.5 w dzień premiery 10 grudnia to dziś Cyberpunk nie sprzedał by się w 19 milionach a minimum dwa razy więcej.

Narzekania na pewne niedoróbki bylby owszem ale to margines.

  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w sumie mam pytanie, czy okno właściwości przedmiotu z kilkoma ulepszeniami np. broni teraz mieści się na ekranie ? Moja przygoda z CP 2077 zakończyła się jakoś w lutym, przed patchem 1.5, oczywiście o języku polskim mowa.

Nie oczekiwałem żadnego GTA czy innych wyścigów z policją w tej grze, a RPG, bo jako taki gatunek gry był reklamowany wszędzie i przez wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik kompletnie nie ogarną tego projektu, nie wiem w który momencie to do nich dotralo ale to moim zdaniem największy błąd tej gry. Teraz poszli po rozum do głowy i przeszli na UE5. Pomyślcie jakby CP2077 wygadał i dzialal gdyby został stworzony na UE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kadajo napisał:

Ten silnik kompletnie nie ogarną tego projektu, nie wiem w który momencie to do nich dotralo ale to moim zdaniem największy błąd tej gry. Teraz poszli po rozum do głowy i przeszli na UE5. Pomyślcie jakby CP2077 wygadał i dzialal gdyby został stworzony na UE.

Ciężko powiedzieć. Nie było jeszcze gry z tak dużym otwartym światem, miastem pełnych npców (mimo, że klonów) na UE. 

 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gry nie bylo ale demo Matrixa pokazało że jest to możliwe. Ja byłbym zainteresowany przeniesieniem całego CP2077 na UE5. Taki remake to by się przydał.

  • Confused 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, kadajo napisał:

Gry nie bylo ale demo Matrixa pokazało że jest to możliwe. Ja byłbym zainteresowany przeniesieniem całego CP2077 na UE5. Taki remake to by się przydał.

Remake CP2077? No prosze cie :E Przeciez to forum by sie spalilo od hejtu :D 

No i w sumie po co, na obecnym silniku jest przeciez calkiem dobrze juz, a ze nie jest to cos co sobie co niektorzy wymarzyli to coz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej silnik na którym to zrobili kompletnie nie ogarnia tego projektu. Dlatego fajnie by było zobaczyć te miasto na silniku ktory nie bedzie mial popupów co chwile, dynamicznie zmieniających się obiektów 10m przed tobą itd. itd. itd. po prostu technicznie CP2077 to jest grubo poniżej średniej. On tylko artystycznie trzyma poziom.

 

UE jest stworzony do takich widokow jakie serwuje nam CP2077.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kadajo napisał:

Ten silnik kompletnie nie ogarną tego projektu, nie wiem w który momencie to do nich dotralo ale to moim zdaniem największy błąd tej gry. Teraz poszli po rozum do głowy i przeszli na UE5. Pomyślcie jakby CP2077 wygadał i dzialal gdyby został stworzony na UE.

Poszli po rozum do głowy bo pozwalniali się specjaliści i ludzie, którzy stworzyli Red Engine. :E Decyzja o Unreal Engine moim zdaniem była podyktowana tym, że najłatwiej i najszybciej jest zatrudnić obecnie specjalistę właśnie od tego silnika bo jest niezwykle popularny.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kadajo napisał:

Ten silnik kompletnie nie ogarną tego projektu, nie wiem w który momencie to do nich dotralo ale to moim zdaniem największy błąd tej gry. Teraz poszli po rozum do głowy i przeszli na UE5. Pomyślcie jakby CP2077 wygadał i dzialal gdyby został stworzony na UE.

UE5 też w sumie jest ociężały i nie wiadomo, czy tak duży otwarty świat w pionie i poziomie działałby dobrze na PS4 FAT i XONE. To demko miejskie, którym tak podniecamy się wszyscy ledwie dyszy na PS 5 w 30 klatkach i z pewnością nie w 4k. 

6 minut temu, caleb59 napisał:

Decyzja o Unreal Engine moim zdaniem była podyktowana tym, że najłatwiej i najszybciej jest zatrudnić obecnie specjalistę właśnie od tego silnika bo jest niezwykle popularny.

6 lat temu, kiedy powstawał Cyberpunk, mieliśmy tylko UE4 który podobno nie ogarniał otwartych światów.

Wyboru więc nie było.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kadajo napisał:

Ten silnik kompletnie nie ogarną tego projektu, nie wiem w który momencie to do nich dotralo ale to moim zdaniem największy błąd tej gry. Teraz poszli po rozum do głowy i przeszli na UE5. Pomyślcie jakby CP2077 wygadał i dzialal gdyby został stworzony na UE.

Technologiczny potworek, ale trochę szkoda, że wyrzucili go do kosza. W pełni rozumiem i popieram, bo tam nie ma już wielu ojców tego silnika więc praca na nim to musiała być katorga, ale szkoda, bo podoba mi się wizualnie. Ma fajny, unikalny styl. Zobaczymy jak to wyjdzie na UE5, bo to że będzie Cyber 2 to pewnik. Tylko kiedy, za 8 lat? 9? :E

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, TmK napisał:

Technologiczny potworek, ale trochę szkoda, że wyrzucili go do kosza. W pełni rozumiem i popieram, bo tam nie ma już wielu ojców tego silnika więc praca na nim to musiała być katorga, ale szkoda, bo podoba mi się wizualnie. Ma fajny, unikalny styl. Zobaczymy jak to wyjdzie na UE5, bo to że będzie Cyber 2 to pewnik. Tylko kiedy, za 8 lat? 9? :E

Na pewno długo sobie poczekamy. Najpierw DLC do CP2077, potem Wiesław 4, DLC do niego a na końcu CP2077 vol2. Więc te 8 lat wcale nie brzmią jak jakiś żart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, krzychd napisał:

Na pewno długo sobie poczekamy. Najpierw DLC do CP2077, potem Wiesław 4, DLC do niego a na końcu CP2077 vol2. Więc te 8 lat wcale nie brzmią jak jakiś żart.

A ja myślę, że do CP2 ruszą od razu po wypuszczeniu dodatku Phantom Liberty. Czyli za pół roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, krzychd napisał:

Na pewno długo sobie poczekamy. Najpierw DLC do CP2077, potem Wiesław 4, DLC do niego a na końcu CP2077 vol2. Więc te 8 lat wcale nie brzmią jak jakiś żart.

Poproszę zatem wersję pudełkową położyć na moim grobie. ?

 

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Poproszę zatem wersję pudełkową położyć na moim grobie. ?

 

W Polsce? Ukradna w 5min skoro nawet kwiatki kradna :D 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tgolik napisał:

A ja myślę, że do CP2 ruszą od razu po wypuszczeniu dodatku Phantom Liberty. Czyli za pół roku.

Za pół roku od dziś? No to robię screena tego posta i widzimy się za to pół roku :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, bleidd napisał:

Za pół roku od dziś? No to robię screena tego posta i widzimy się za to pół roku :E

??

Sam jestem ciekaw. Zapisałem sobie w kalendarzu - połowa marca 2023.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tgolik napisał:

6 lat temu, kiedy powstawał Cyberpunk, mieliśmy tylko UE4 który podobno nie ogarniał otwartych światów.

No i zrobili na Red Engine, który też nie ogarnia. :EZ tym nieogarnianiem otwartych światów na UE4 to mocno naciągane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tgolik napisał:

A ja myślę, że do CP2 ruszą od razu po wypuszczeniu dodatku Phantom Liberty. Czyli za pół roku.

Ja mysle ze oni juz sa na wczesnym etapie badan rynku itp. Nie trzeba skonczyc dodatku, zeby zaczac kolejna czesc bo teraz to glownie programisci klepia juz kod i pewnie caly scenariusz i zarys wszystkiego jest juz od dawna gotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Phoenixsuple napisał:

Ja mysle ze oni juz sa na wczesnym etapie badan rynku itp. Nie trzeba skonczyc dodatku, zeby zaczac kolejna czesc bo teraz to glownie programisci klepia juz kod i pewnie caly scenariusz i zarys wszystkiego jest juz od dawna gotowy.

Spokojnie, dwa lata przed premierą wyrzucą wszystko do kosza...

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...