Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

To niech robią rok dlużej. Poczekamy.

Tak, i niech tracą kolejne miliony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Tak, i niech tracą kolejne miliony.

 

Nic nie stracą. wiedzą co robić, nie ma się co o to martwić.. Mają dużo programistów itp wiec dadzą radę.. Gorzej jak to wyjdzie finalnie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie stracą. wiedzą co robić, nie ma się co o to martwić.. Mają dużo programistów itp wiec dadzą radę.. Gorzej jak to wyjdzie finalnie :).

Pisałem to w kontekście zaimplementowania TPP na tym etapie produkcji i opóźniania premiry.

Edytowane przez Lypton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet w głupim Pubie to ogarnęli.

Pub nie jest nawet bliski poziomu skomplikowania Cyberpunka już pomijam, że animacje parkoura zostały dodane na premierę gry, w wersji beta była animacja biegania, która wyglądała jakbym ja ją robił, kucania i leżenia na ziemi rzeczywiście, jakość AAA aż palce lizać. Ogarnij się chociaż raz Odin, ja cię proszę.

 

Ja ze swojego żródła wiem że mieli w planach / czy już nawet zaczęli tworzyć grę w stylui ShadowRun Returns. Nie wiem ile to trwało jak dokładnie ale mieli to w planach. Było to jeszcze przed wypuszczeniem Wieśka 3.

Też takie głosy słyszałem dawno temu, dlatego przez długi czas myślałem, że to własnie izometria będzie, dopiero chyba kilka lat temu bodajże Qjin napisał mi, że izo to już dawno wypadło z planów

 

Chcesz powiedziec, ze widok TPP ustawia sie recznie dla kazdego miejsca w grze? :lol2:

Jakbyś nauczył się czytać to bym nie musiał pisać tego dwa razy, no ale niech będzie - KOLIZJA KAMERY Z OTOCZENIEM, uwierz mi lub nie - możesz wierzyć też w smoki i magiczne latające krowy - ale kamera sama z siebie nie jest taka inteligentna (jak ty i Odin) że wie kiedy ma nie przenikać przez ściany, npców, stoły, drzewa, pojazy i całą resztę rzeczy na mapie. Kamera domyślnie robi to:

maxresdefault.jpg

 

Jakby ustawianie takich rzeczy polegało na kliknięciu "generuj" i działa od razu bez problemów, to nad grą pracowałoby 5 osób, a nie 400.

 

A już nawet po raz setny nie będe mówił o tym, że te wszystkie animacje trzeba gdzieś trzymać, gdzie? nie wiem? pewnie w pamięci, szkoda tylko że ta pamięć jest zajmowana też przez setki innych rzeczy, na PCie to nie problem, na konsolach to jest mega problem. No, ale przecież jak wszyscy złapiemy się za ręce i poskaczmy w kółku to redzi dodadzą tryb TPP.

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak to przepraszam, nie wiedzialem ze mam do czynienia z takim ekspertem :lol2:

W developmencie gier siedzę od 6 lat więc już trochę rzeczy widziałem od strony technicznej :)

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Pisałem to w kontekście zaimplementowania TPP na tym etapie produkcji i opóźniania premiry.

 

A to wtedy tak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, ze wszyscy już ustalili, że CP 2077 będzie grą, w której broń palna będzie na marginesie, wszystko załatwimy hakowaniem i skrytobójstwem, do tego na pewno mechanika strzelania będzie z deusa, rozwój z Fallouta i w ogóle będzie super i się spodoba każdemu, poza tymi, którzy napisali o własnych obawach :E

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwieksze zagrozenie widze w tym ze tworzymy wlasna postac. Zawsze narracja na tym traci a kilkuminutowa zabawa wygladem postaci to mala rekompensata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giwerą wszystko załatwimy. Poczytaj wrażenia z dema.

 

Przeszczep nerki na nowy "kombajn" do uciągnięcia Cyberpunk 2077 w 4K i Ultra też załatwimy giwerą :E ?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra powstawała między W2 a W3 myślisz, że nie mieli już tych rozmów? Że nigdy na to nie wpadli? To nie jest przełączanie kamery, to jest konieczność dorobienia setek nowych animacji, które pasują do customizacji i do dwóch płci, to nie jest machnięcie magiczną różdżką i odsuniecie kamery. Nie wspomnę już o samej kamerze i kolizji z otoczeniem, wszystko trzeba ustawiać na nowo żeby kamera nie przechodziła przez ściany, cała masa technikaliów, których się nie zauważa jak się gra w gre, ale z punktu technicznego jest niesamowicie skomplikowana i czasochłonna. Jakby dodali teraz TPP wszędzie musza ograć CAŁĄ gre, każdy narożnik i sprawdzić czy kamera dobrze działa, przy FPP nie dość, że jest to mniej problematyczne to jeżeli grają tak od dłuższego czasu większość rzeczy mają obskoczone.

 

Wiem jak wygląda gamedev i wiem też z czym wiąże się taka zmiana. Rozmowy na temat kamery były pewnie na bardzo wczesnym etapie projektu. Tylko co z tego? Do premiery jeszcze bardzo dużo czasu, a podczas produkcji na pewno zmieniali już takie rzeczy, że zmiana trybu kamery przy tym to nic. Nie wiadomo nawet czy od samego początku kamera była projektowana tylko pod tryb FPP, czy mają jakąś wstępną implementację TPP. Nie wiadomo nic, dlatego nie ma co zgadywać. Napisałem, że nie nastawiam się od razu, że będzie tylko tryb FPP. Jeśli będzie, to trudno - i tak prawdopodobnie będzie to jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Nie zamierzam się jednak bawić w jasnowidza przy tak okrojonej liczbie informacji.

 

Ale po co? Widok FPP jest dużo lepszy. Czego dowodem jest Deus Ex. Jakoś nie wyobrażam sobie Cyberpunka z kamerą za pleców. Wówczas otrzymalibyśmy zwykłą strzelankę rąbankę.

Właśnie po to: tobie bardziej pasuje FPP, innemu TPP. Każdy mógłby korzystać z takiej kamery jaka mu się podoba. Osobiście pewnie korzystałbym częściej z FPP, ale chciałbym sobie od czasu do czasu przełączyć na TPP i widzieć swoją postać w każdej akcji.

 

Najwieksze zagrozenie widze w tym ze tworzymy wlasna postac. Zawsze narracja na tym traci a kilkuminutowa zabawa wygladem postaci to mala rekompensata.

 

To nie zagrożenie, to szansa. I powie to każdy, kto grał w klasyczne cRPG, a może nawet papierowe RPG. Nie chcę po raz drugi przez całą grę być związany z gburem Geraltem, albo jakimś innym niezmiennym charakterem. Chcę sobie wykreować postać, jej charakter i umiejętności. Za pierwszym razem mam ochotę na gangstera? Kilka minut w kreatorze i przyjemność na całą grę. Za drugim przejściem najdzie mnie ochota na jakiegoś cwaniaczka, który wywinie się z każdej sytuacji? Żaden problem.

 

Moim zdaniem kreacja postaci powinna być w większości RPG.

Edytowane przez Isharoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To nie zagrożenie, to szansa. I powie to każdy, kto grał w klasyczne cRPG, a może nawet papierowe RPG. Nie chcę po raz drugi przez całą grę być związany z gburem Geraltem, albo jakimś innym niezmiennym charakterem. Chcę sobie wykreować postać, jej charakter i umiejętności. Za pierwszym razem mam ochotę na gangstera? Kilka minut w kreatorze i przyjemność na całą grę. Za drugim przejściem najdzie mnie ochota na jakiegoś cwaniaczka, który wywinie się z każdej sytuacji? Żaden problem.

 

Moim zdaniem kreacja postaci powinna być w większości RPG.

Przechodzilem bg1, bg2 i mimo ze to genialne gry to jednak razil mnie brak charakteru glownej postaci.

Edytowane przez SNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na labie dłużej :E

I tylko jedna z tych rzeczy wyszła mi na dobre :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się kręci wokół cyberpunka

Faaajne. 

Ale jak to bywa przy cyber... = klasyka = a) zmrok b) "mokre" chodniki (deszcz). :)

Edytowane przez JeRRy_F3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pochwaliłbyś się przy jakich grach pracowałeś

Obecnie przy Dying Light 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, ze wszyscy już ustalili, że CP 2077 będzie grą, w której broń palna będzie na marginesie, wszystko załatwimy hakowaniem i skrytobójstwem, do tego na pewno mechanika strzelania będzie z deusa, rozwój z Fallouta i w ogóle będzie super i się spodoba każdemu, poza tymi, którzy napisali o własnych obawach :E

Ja jeszcze nie ustaliłem, ale jeśli chcesz mogę to dla Ciebie zrobić. Niestety to nadal nie będą "wszyscy". :E Obawy są zrozumiałe, nawet mimo kredytu zaufania, na który Redzi myślę że zapracowali. O ile są uzasadnione, mają wiarygodne podstawy. Jak ktoś szuka problemu, to na pewno go znajdzie. Za jasno, zbyt kolorowo, zbyt "punkowo", etc. Nigdzie nie jest też powiedziane, że to produkcja, która trafi w gusta każdego gracza. Zwłaszcza ten setting. Dlatego warto w pierwszej kolejności zerknąć do źródeł i przekonać czego można się mniej więcej spodziewać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

 

Też takie głosy słyszałem dawno temu, dlatego przez długi czas myślałem, że to własnie izometria będzie, dopiero chyba kilka lat temu bodajże Qjin napisał mi, że izo to już dawno wypadło z planów

 

 

Dokładnie też właśnie o tym pisano.. ALe szybko się to rozeszło i nikt już w zasadzie nie myśli że gra pierwotnie miała mieć rzut izometryczny :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Przy Dying Light 2 misje poboczne robią ludzie od wieśka 3 . więc możemy się spodziewać fajnych misji

 

Co do cyberpunk to ja już przestaje sie nim interesować bo dostaje szajby :) .. za jakiś rok pewnie znów się zainteresuje - chyba, że będzie fajny material wideo z samej gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś od czarnej roboty czy od wymyślania np questów :cool:

Mo-cap zombiaków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś od czarnej roboty czy od wymyślania np questów :cool:

Jak chcesz Q&A do Pulpita to może idź z tym na PW :E

 

Jak ktoś ma konto na Instagramie, to REDzi wrzucają tam na "story" (? :E) trochę rzeczy zza kulis pokazu i można zobaczyć, jak to wyglądało za tymi magicznymi drzwiami ;) Oczywiście gry nikt nie zobaczy :E Na profilu maja też fajne foty.

Edytowane przez Kszyrztow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie takie proste, skoro widok TPP będzie dostępny tylko w trakcie prowadzenia pojazdów, Redzi zapewne nie przygotują żadnych animacji naszego avatara (pomijając cutscenki), bo nie mają takiej potrzeby. Jeśli już, będzie to wyglądać mega słabo. Jeśli jakikolwiek model istnieje, bo równie dobrze możemy być kamerą na kiju.

W sumie jeżeli modkit pozwoli, to moderzy sami zrobią potrzebne animacje, przy takim pierdu pierdu co było w wiedźminie, nie wyobrażam sobie walki lore po zmianie na e3 combat immersive, gdzie cała walka była bardziej w zwarciu bez kulgania się wokół bossa.

 

Kwestia tylko czy cdp red udostępni narzędzia.

 

@Edyta:

 

Oczywiście zdaje sobie sprawę że w3 był projektowany only do widoku z 3 osoby, co nie zmienia faktu że może gdzieś da się dogrzebać do kodu który pozwoli to osiągnąć

 

Developer przy takim zagraniu zyskał by wiele u społeczności.

Edytowane przez Drzemor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesteś od czarnej roboty czy od wymyślania np questów :cool:

On leci na mokro, a ja wycieram.

 

 

I co to tam wczoraj było na tych Tłiczach i nie Tłiczach bo zapomniałem o tym?

 

 

Wcześniej ktoś wspomniał o Mirror's Edge w kontekście TPP.

Edytowane przez crush

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie zakończenie w tym trybie to jest cudeńko.[/url]

Jaki rak. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...