Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Rekomendowane odpowiedzi

Tam chyba był spory stutter więc czy w lepszej to dyskusyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z PS5 Pro jest chociaż o tyle fajna sytuacja, że wiele gier ma odblokowane klatki to nie trzeba się prosić o ten update do PRO by dostać coś lepszego. Tak samo wiele gier ma dynamiczną rozdziałkę. Szczególnie gry od SONY, gdzie są te tryby VRR z odblokowanymi klatkami mogą od premiery działać zdecydowanie lepiej bez żadnych cudacznych updatów.

Sprzęt generalnie nie wydaje się jakoś super imponujący - wydajność w rasterze między RX6800 a RX7700XT, tyle samo pamięci tylko szybszej i więcej dostępnej do devów, procek ten sam tylko ciut wyższy zegar. To lepsze RT i DLSS od SONY daje jednak nadzieje na fajną skrzynkę, byle tylko wycenili to z głową ; )

Ciekawe czy SONY wymyśliło jeszcze jakiś generator klatek o którym jeszcze nie wiemy

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, kanon7 napisał:

Więc logiczne jest że będą woleli wybrać 4k, niż 60 fps na PS5 Pro.

Ludzie są takimi prymitywami, ze wolą 4k i 30 fps niż 1440p i 60 fps... ciężko to pojąć. Komfort i doznania z gier to przepaść. Jeszcze zrozumiałbym może 45-50 fps bo to jest absolutne minimum, ale nie 30.

 

2 godziny temu, MroczneWidmo napisał:

Ciekawe czy SONY wymyśliło jeszcze jakiś generator klatek o którym jeszcze nie wiemy

Raczej wszystko zależy od AMD, czy poprawią i zoptymalizują odpowiednio FSR i FG. Co i tak nie poprawi szans na 60 fps bo tutaj wąskim gardłem będzie procesor i trzeba liczyć na super optymalizację. Jednak patrząc jak w GTA ma działać fizyka oraz warunki pogodowe / oświetlenie oraz upośledzenie większości konsolowców, którzy przeżyją nawet 24 fps to może być ciężko. 

Poczekam na więcej info, bo jeśli GTA 6 na PS5 pro ma być w 30 fps to podziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według plotek to chyba PRO miało być za 500$ bez napędu lub 600 z zewnętrznym, więc w sumie to konsola w cenie pecetowej karty graficznej o podobnej wydajności (plus ta pecetowa obsysa w RT)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, FataIity napisał:

Ludzie są takimi prymitywami, ze wolą 4k i 30 fps niż 1440p i 60 fps... ciężko to pojąć. Komfort i doznania z gier to przepaść. (...) ale nie 30.

Więcej graczy (podkreślam) więcej graczy zobaczy szybciej i wyraźniej podbitą rozdzielczość (lepsza ostrość obrazu) i lepsze tekstury, niż 60 fps.
Reklamowo też lepiej sprzedać grę, która wygląda ostrzej i ma lepsze tekstury, niż 60 fps.
Wiem o co Ci chodzi, ale ta dodatkowa moc Pro nie wystarczy na 4k i dodatkowo 60 fps. Więc wiadomo co wybierze producent gry, a na pewno R* :E

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko z GTA VI jest taki problem, że tam pewnie będzie zarżnięty procesor, a zegar w PRO ma być tylko symbolicznie szybszy przy tej samej architekturze. Do tego ZEN 2 w konsolach jeszcze traci na dużych opóźnieniach pamięci.

Patrząc na to jak wiele gier już ma problem z 60 klatkami przy odblokowanym klatkarzu, to nawet jakby zrobili 240p to 60 się nie osiągnie bo CPU za wolne przy ambicjach jakie sobie założyli.

Tak więc pewnie będzie lock na 30 i wykorzystanie mocy GPU do maksa, ewentualnie zlitują się i zrobią odblokowane klatki z VRR LFC, to chociaż kiedyś na PS6 będzie można pograć w 60 bez proszenia się o łatkę ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, MroczneWidmo napisał:

Tylko z GTA VI jest taki problem, że tam pewnie będzie zarżnięty procesor

Teraz dostali przy CPU na prawdę dużego kopa:
PS4: x86-64 AMD Jaguar, 8 cores, 1,6 GHz
PS5: x64 AMD Zen 2, 8 cores/16 threads, 3,5 GHz
A nadal narzekają :E wydaje mi się obojętnie jak mocny CPU by tam dali, to ciągle byłoby im za mało....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.03.2024 o 14:31, kanon7 napisał:

Dobrze rozumiem? Twierdzisz że konsole powinny być na premierę dużo mocniejsze, które oferują więcej niż mocne PC?

Źle rozumiesz. Nowe powinny dawać z automatu lepsze efekty w starszych grach, z automatu powinno wskakiwać 60 fps zamiast 30 i wyższe detale (np. 2-3 setupy na przyszłość). Tak jak na PC jak zmienisz GTX 1060 na RTX 4060 to uzyskasz zysk, a taka gra wcale nie była pisana pod 4060.

Co do potężnych konsol to czasy PSX minęły i teraz liczą się tylko AMD i Nvidia, Sony ani MS nie wymyśli własnego układu. Tak samo wyrobienie się z grami na premierę jest niemożliwe, za długo są robione więc od razu powinny mieć setupy na przyszłość.

W dniu 19.03.2024 o 14:54, Stjepan666 napisał:

PS6ProXXX specyfikacja wg. @sino

R9 9950X3D

Co to za badziewie? Musi być Blackwell B200 i nic mniej. https://next.gazeta.pl/internet/7,188935,30808519,nvidia-zrzuca-prawdziwa-bombe-nowa-rewolucja-przemyslowa.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kanon7 napisał:

nadal narzekają :E wydaje mi się obojętnie jak mocny CPU by tam dali, to ciągle byłoby im za mało...

Problemem chyba jest architektura konsol i połączenie CPU i GPU? Patrząc oddzielnie na możliwości procka to 60 fps jest realne nawet dla takiego GTA 6 - kwestia optymalizacji (tak na chłopski rozum). Na pewno było by to wykonalne dla wszystkich dotychczasowych gier jakby deweloperzy bardzo chcieli.

Powinni kosztem poboru mocy bardziej upodobnić cały układ do PCtów i w kwestii GPU wejść w współprace z Nvidią. Oni pewnie charytatywnie by się zgodzili na taki deal patrząc na ich przychody w GPU przeznaczonych do AI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, kanon7 napisał:

Teraz dostali przy CPU na prawdę dużego kopa:
PS4: x86-64 AMD Jaguar, 8 cores, 1,6 GHz
PS5: x64 AMD Zen 2, 8 cores/16 threads, 3,5 GHz
A nadal narzekają :E wydaje mi się obojętnie jak mocny CPU by tam dali, to ciągle byłoby im za mało....

No ale gry nie stoją w miejscu i skoro dostali więcej mocy to też chcą zrobić ciekawsze rzeczy ; ) Jak te wszystkie cuda się sprawdzą co tam mają być, to wykorzystanie tego CPU będzie uzasadnione. Dzisiaj pełno gier, które wydawać by się mogło nie potrzebują takiej mocy CPU są zarzynane na konsolach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, FataIity napisał:

Poczekam na więcej info, bo jeśli GTA 6 na PS5 pro ma być w 30 fps to podziękuje.

To sobie dziękuj, inni będą grać w najbardziej zaawansowaną technicznie grę na rynku :)

Godzinę temu, FataIity napisał:

Ludzie są takimi prymitywami, ze wolą 4k i 30 fps niż 1440p i 60 fps... ciężko to pojąć

Ciężko jedynie pecetowcowi, który nie rozumie idei konsol.

34 minuty temu, MroczneWidmo napisał:

Dzisiaj pełno gier, które wydawać by się mogło nie potrzebują takiej mocy CPU są zarzynane na konsolach :D

Pełno gier to dalej drewno ale dla niektórych ważniejsza jest ilość wyświetlonych obrazków w ciągu jednej sekundy...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, sino napisał:

Źle rozumiesz. Nowe powinny dawać z automatu lepsze efekty w starszych grach, z automatu powinno wskakiwać 60 fps zamiast 30 i wyższe detale (np. 2-3 setupy na przyszłość). Tak jak na PC jak zmienisz GTX 1060 na RTX 4060 to uzyskasz zysk, a taka gra wcale nie była pisana pod 4060.

Aaaa, OK, racja  :thumbup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kris194 dla jasności to mnie kompletnie nie przeszkadza granie w 30 klatkach. Moim zdaniem jak to jest stabilne 30 klatek z równym frametimem i bez większych opóźnień wewnętrznych to w połączeniu z padem da się grać przyjemnie. Oczywiście 60 lepsze, ale pad moim zdaniem jest tak upośledzony, że już sam w sobie niszczy 60 :D

no a opóźnienia są ważne. Killzone 2 w 30 klatkach jest tak mułowate, że szkoda gadać:D

  • Like 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
47 minut temu, FataIity napisał:

Problemem chyba jest architektura konsol i połączenie CPU i GPU? Patrząc oddzielnie na możliwości procka to 60 fps jest realne nawet dla takiego GTA 6 - kwestia optymalizacji (tak na chłopski rozum). Na pewno było by to wykonalne dla wszystkich dotychczasowych gier jakby deweloperzy bardzo chcieli.

Powinni kosztem poboru mocy bardziej upodobnić cały układ do PCtów i w kwestii GPU wejść w współprace z Nvidią. Oni pewnie charytatywnie by się zgodzili na taki deal patrząc na ich przychody w GPU przeznaczonych do AI

Ta za darmo od Nvidii :E Nawet dla Nintendo nie zrobili dealu by dać im Adę w cenie Ampere chociaż to byłaby najlepsza reklama ich produktów jaką można sobie wyobrazić

edit: generalnie 30 fps na konsoli to nie do końca to samo co na PC bo raz pad jest upośledzony, dwa masz naładowane motion blura pod korek, który to maskuje, więc nie będziesz widział skokowego poruszania się kursora i kamery na ekranie jak na piecu w 30fps z wyłączonym blurem :E

Edytowane przez michaelius33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy kiedy Sony pokaże ps5 pro i kiedy będzie mniej więcej premiera konsoli 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tomkill nieoficjalnie zapowiedź wrzesień 2024, sprzedaż listopad 2024r.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma to być znowu małż to im później go pokażą tym lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, MroczneWidmo napisał:

Z PS5 Pro jest chociaż o tyle fajna sytuacja, że wiele gier ma odblokowane klatki to nie trzeba się prosić o ten update do PRO by dostać coś lepszego. Tak samo wiele gier ma dynamiczną rozdziałkę. Szczególnie gry od SONY, gdzie są te tryby VRR z odblokowanymi klatkami mogą od premiery działać zdecydowanie lepiej bez żadnych cudacznych updatów.

Słuszna uwaga, nawet bez aktualizacji będzie ulga w wielu grach day one :D

17 godzin temu, FataIity napisał:

Problemem chyba jest architektura konsol i połączenie CPU i GPU? Patrząc oddzielnie na możliwości procka to 60 fps jest realne nawet dla takiego GTA 6 - kwestia optymalizacji (tak na chłopski rozum).

Jeden SOC i bardzo blisko siebie CPU, GPU czy RAM to akurat bardzo pomagają w porównaniu ze standardową budową w takiej samej konfiguracji.
Problemem jest niska wydajność, to już kilkuletni sprzęt a w momencie premiery też nie mógł być przesadnie drogi, ramu jest mało a Zen2 jest po prostu słaby na dzisiaj a tym bardziej plany R*.

W tym przypadku to nie będzie kwestia optymalizacji, jeśli R* przez tyle lat nie zdąży wystarczająco zoptymalizować gry na daną konsolę z najlepszymi ludźmi w branży i pewnie rekordowym budżetem tzn że realnie nie mamy większych możliwości bo co zostało, dać im 15 lat na zrobienie jednej gry i budżet 2mld $? Dalej to już zostaje tylko teoretyzowanie.

GTA6 będzie chodziło ciężko - i jak będzie działać 30fps tak jak RDR2 na XOX - to już będzie zadziwiająco dobrze, 60fps na PS5 to mrzonki.

Przypominam że oni upchnęli GTA4 i GTA5 na x360/ps3... Chodziło tragicznie ale czy to wynik olania optymalizacji? ;) Teraz tak samo, po prostu musieliby ciąć i redukować (zawartość, fizykę itd) żeby zwolnić zasoby na 60fps.

Dlatego wbrew pozorom 30fps na konsolach w przypadku GTA6 to akurat dobry znak i z korzyścią dla nas, dostaniemy "więcej/lepiej" w kontekście samej gry a w 60fps pograsz po prostu rok później
Gdyby już dzisiaj ograniczyli grę żeby wyrobić się w 60fps na kilkuletnim sprzęcie to zwyczajnie gra byłaby gorsza a następna okazja do zagrania w "większą" grę kiedy, za 10 lat przy GTA7?

Optymalizować to można typowe dzisiejsze AAA z do bólu jałowymi światami i wymaganiami z kosmosu a fizyka sto lat za GTA4 na ps3. :D

 

Marzy mi się żeby GTA6 było tak wielkie i dobre co by na PS5 było średnio 24fps i dropy do 18-20fps jak za starych konsolowych czasów :D :glodny::glodny::glodny:

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Wu70 napisał:

 

Jeden SOC i bardzo blisko siebie CPU, GPU czy RAM to akurat bardzo pomagają w porównaniu ze standardową budową w takiej samej konfiguracji.
Problemem jest niska wydajność, to już kilkuletni sprzęt 

 

4 lata swoje zrobiły i pora na Upgrade platformy. Bardzo dobrze że nie trzeba czekać z wymianą do PS6 i PRO będzie idealny na przeczekanie 😁 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Wu70 napisał:

ramu jest mało

maxresdefault.jpg

PS3 - 256 MB + 256 MB - bez możliwości alokacji między GPU, a CPU
CPU - własne 256 MB (do wykorzystania przez dewelopera 196 MB ram)
GPU - własne 256 MB (do wykorzystania przez dewelopera 196 MB ram)

1620626140.jpg

PS5 - 16 GB ram
APU (CPU+GPU) - (do wykorzystania przez dewelopera 12,5 GB ram)

GTA V - 0,392 GB ram'u
GTA VI - 12,5 GB ram'u - tj. 32 razy więcej ram'u - za mało :E

Wincyj RAM'u :E :E :E

 

 

albo więcej optymalizacji dewelopera ;)

Edytowane przez kanon7
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, FataIity napisał:

Ludzie są takimi prymitywami, ze wolą 4k i 30 fps niż 1440p i 60 fps... ciężko to pojąć.

Jeszcze gorszymi prymitywami są ludzie, którzy nie ogarniają, że ktoś może lubić coś innego niż oni. Też wolę 1440p i 60 FPS, ale żeby wyzywać ludzi od prymitywów, bo wolą coś innego, to wiocha w uj xD

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwię się jak PS5 PRO okaże się tym samym co Switch PRO :E

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 23.03.2024 o 23:00, Elvis79 napisał:

Nie zdziwię się jak PS5 PRO okaże się tym samym co Switch PRO :E

Och niedowiarek. 
- dwa studia potwierdziły że otrzymały devkity ps5 pro

- Sony szuka „kręta” o wycieku danych technicznych ps5 pro 

- vice prezes Sony Entertaiment Hiroki Totoki, cytat: „o mocniejszej wersji ps5 powiemy w odpowiedniej chwili (…)” 
----------------------------------------


PS. Jak to jest z działaniem wersji PS5 Slim 1TB, faktycznie są problemy z chłodzeniem, awaryjnością etc.?

Edytowane przez kanon7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego smialo kupuj, wadliwe sztuki trafiaja sie zawsze przy tak ogromnej sprzedazy ;)  Gdyby byly jakies problemy to te setki tysiecy szt sprzedanych sztuk miesiecznie wracaloby na gwarancje :D Jakis promil lub procent konsol zawsze ulega awari.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ciekawy filozoficzny post, ja to odbieram inaczej - 9800X3D potrafi być 30% szybszy od 7800X3D i to przyrost w 18 miesięcy. Jeżeli upgrade dokonujesz w tej samych "widełkach" wydajnościowych zmieniajac starsze i5 na nowsze i5 to przyrost potrafi być przez 2 lata mniejszy niż nawet 5% za to energetycznie bywa że jest 30% lepiej, ostatecznie jest to jakaś ewolucja - pamiętaj że rozwój technologii jest iteratywny i polega na małych przyrostach które ostatecznie składają się na coś wielkiego ale ostatecznie masz rację - i7-2600 do dzisiaj może stanowić podstawę użytecznego komputera biurowego, skylake posłuszy pewnie i do 2030 w takich celach. Rasteryzacja w kartach graficznych faktycznie stoi nieco w miejscu, nVidia próbuje zrewolucjonizować rynek vendorlockowymi technikami jak swoje DLSSy, ostatecznie doprowadzi to do stagnacji gdzie bez zamydlonego ekranu nie pogramy w 4K, silniki graficzne też nie rozwijają się w oczekiwanym tempie - unity rozpadło się przez kiepski zarząd, unreal engine 5 to król mikroopóźnień, od zakończenia akceleracji sprzętowej dźwięku w windows vista (okolice 2007) nie było w audio żadnej rewolucji a wręcz ewolucji - id Tech to do dzisiaj jedyny engine który potrafi wyrysować łuk a nie koła z nakładanych trójkątów... Także sygnałów że branża kuleje nigdy nie brakowało - grunt to realizować swoje cele i jak tak jak ja od lat 2000 celujesz w średnią półkę cenową - szukać takich upgrade które faktycznie coś dają no i mieć świadomość że rtx 5090 to będzie 600w potwór z gddr7 i ceną na poziomie 12000 pln, takiej wydajności w kartach do 2000zł nie zobaczymy do 2030r. Pamiętam WOW jakie zrobił na mnie Teoria Chaosu splinter cella (mądrze zaprogramowana gra działająca również na konsolach) Far Cry 1 (był nieziemski na premierę) Crysis wyrywał z butów (8800gtx ledwo dawał radę), wszystko potem to sidegrade z momentami które pokazywały że 200 mln usd budżetu może dać jakościowy tytuł jak Red Dead 2, przez ostatnie 20 lat dobrych gier pctowych nie brakowało ale większość to ciągły sidegrade niepotrzebujący najmocniejszych sprzętów, dobieranie timingów pamięci to zawsze była nieco sztuka dla sztuki
    • Na ITH podobna wolność słowa jak na X/Twitterze. No cóż, trzeba będzie po prostu listę ignorowanych wydłużyć  
    • Tak, ale są związane z usługą udostępnienia platformy z ramienia podmiotu X. W tym wypadku RASP. Jeśli treść, nawet przerobioną na anonimową, przetwarzać zacząłby ktoś inny, nie wiem czy przypadkiem nie potrzeba uzyskać ponownie zgody na przetwarzanie wtórne/dziedziczne. Być może bezpośrednio z RASP, ale już stwierdzono, że nie ma takiej opcji. Głośno myślę jedynie, nie wczytywałem się tak głęboko w przepisy. Ok, ale co jeśli posty zawierają informacje mogące przyczynić się do ustalenia tożsamości piszącego/piszących? Tu już robi się niestety grubiej.    
    • Ja odpowiem bo nie wybieram się na tamto forum. Zależy czy masz boxy, gwarancję i jak szybko chcesz sprzedać ale coś koło 2100.
    • Polecam zapytać na Forum ITHardware.pl tutaj już raczej nikt ci nie odpowie, to forum się zamyka i wszyscy przeszli na ith.   @MuziPL .
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...