kadajo 17728 Napisano 21 Listopada 2019 RT sam w sobie nie jest zły ale nie oszukujmy się PCMR zawsze goni za jak najwyższą rozdzielczością i jak największym FPS, RT zakłóciło ten porządek rzeczy i to dosyć poważnie, na dodatek jest w śmiesznie malej ilości tytułów a kosztuje astronomiczna kasę.Ile osób wybierze 1080p mając monitor 4k żeby podziwiać RT, ma kupić drugi monitor do grania w 1080p ? Kto grający powyżej 60 fps wróci nagle do tego dla RT... jak widać znacznie mniejsza ilość osób niż Jensenowi się wydawało. NV popełniła błąd wydając RT w generacji która nie dała rady ogarnąć tego w normalnych pieniądzach, tu leży główny problem tej technologi dziś. I w jaka to stronę idzie, coraz droższych GPU, chcecie mi powiedzieć ze nie widzicie problemu jak za powiedzmy 5-10 lat za GPU ze średniej polki będziemy płacić 4-5 tys zl ? Bo na bank nasze zarobki nie skocza tak aby taki wydatek uzasadnić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sideband 8805 Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Dopóki tego nie ogarnie konsola albo karta za tysiaka sukcesu nie będzie.Za kilka lat za tysiaka kupisz co najwyżej low end Edytowane 21 Listopada 2019 przez sideband Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17728 Napisano 21 Listopada 2019 Nawet bym na lowend nie liczył Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17728 Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) Tak, a zrobili technologie na którą tak naprawdę mogą sobie pozwolić tylko entuzjaści z powodu ceny (2080Ti) a ilu z nich siedzi na monitorach 1080p ???Przeciętny gracz który zapewne ma monitor 1080p nie wyda na kartę graficzna więcej jak 1000-2000zl, good job Nv... Edytowane 21 Listopada 2019 przez kadajo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DjXbeat 2315 Napisano 21 Listopada 2019 Tak, a zrobili technologie na którą tak naprawdę mogą sobie pozwolić tylko entuzjaści z powodu ceny (2080Ti) a ilu z nich siedzi na monitorach 1080p ???Kee?W 1080p przy zachowaniu odpowiednich ustawień RT pograsz komfortowo nawet na RTx2060. Nikt nie karze ustawiać RT na Ultra Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17728 Napisano 21 Listopada 2019 To by miało jakiś sens gdyby jeszcze RT robiło jako taką różnicę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17728 Napisano 21 Listopada 2019 Szach mat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DjXbeat 2315 Napisano 21 Listopada 2019 To by miało jakiś sens gdyby jeszcze RT robiło jako taką różnicę Sęk w tym, że robi ale same screeny tego nie oddają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17728 Napisano 21 Listopada 2019 RT, technologia która odmienia jakość grafiki na PC ale trzeba zobaczyć na żywo aby docenić, bo na screenach i video z wysokim BT wszytko znika Wyobrażacie sobie oglądanie jakiegokolwiek filmu z efektami CGI ale żeby je docenić to musimy widzieć te efekty renderowane w czasie rzeczywistym na ekranie kina ? No proszę cię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DjXbeat 2315 Napisano 21 Listopada 2019 (edytowane) No proszę cię Mądralo w jaki sposób za pomocą screenów zobaczysz różnicę w przejściach tonalnych światło-cienia z włączonym i wyłączonym rt? No robi ale głownie z lupą Trochę dziwne to porównanie zważywszy na to, że bez RT RTX2060 generuje w tej grze grubo ponad 60kl/s a tutaj masz różnice 4-5% po między RT-on a RT-off. Edytowane 21 Listopada 2019 przez DjXbeat Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8797 Napisano 21 Listopada 2019 Za kilka lat za tysiaka kupisz co najwyżej low end Przy takich marżach to może być nawet mało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Assassin 1050 Napisano 22 Listopada 2019 I w jaka to stronę idzie, coraz droższych GPU, chcecie mi powiedzieć ze nie widzicie problemu jak za powiedzmy 5-10 lat za GPU ze średniej polki będziemy płacić 4-5 tys zl ? Bo na bank nasze zarobki nie skocza tak aby taki wydatek uzasadnić.Problem jest, ale nie ma on większego związku z RT. Jak wspomniałem, gdyby nie RT wymyślono by coś innego do napędzania sprzedaży, np. 8K. Problem leży w tym, że:1) obniżanie procesów technologicznych jest coraz trudniejsze, a producenci wafli krzemowych życzą sobie coraz więcej (nie pomaga też faktyczny monopol TSMC),2) akcjonariusze źle by patrzeli na obniżenie napompowanych obecnie marż, więc zarządy wola podnosić ceny przy rosnących kosztach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Isharoth 2189 Napisano 22 Listopada 2019 3) Konkurencja śpi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszawy 1041 Napisano 22 Listopada 2019 Mądralo w jaki sposób za pomocą screenów zobaczysz różnicę w przejściach tonalnych światło-cienia z włączonym i wyłączonym rt? :Up_to_s:Trochę dziwne to porównanie zważywszy na to, że bez RT RTX2060 generuje w tej grze grubo ponad 60kl/s a tutaj masz różnice 4-5% po między RT-on a RT-off. Nie dziwne, tylko lekko zmanipulowane, wersja z RTX ma także DLSS włączone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8797 Napisano 22 Listopada 2019 Wolfenstein: Youngblood ma otrzymać obsługę ray tracingu dopiero w 2020 roku https://pclab.pl/news82541.html Dobre Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8797 Napisano 23 Listopada 2019 SYNCED: Off-Planet | Official GeForce RTX Ray Tracing Reveal Trailer https://www.youtube.com/watch?v=ywVDGJ4FFec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 17728 Napisano 27 Listopada 2019 A kiedy na smartwach'e ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stjepan 677 Napisano 27 Listopada 2019 A kiedy na smartwach'e ?Kiedy na opaskach? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MisterMaster 72 Napisano 28 Listopada 2019 (edytowane) SYNCED: Off-Planet | Official GeForce RTX Ray Tracing Reveal Trailer https://www.youtube.com/watch?v=ywVDGJ4FFec Łohoo, wypas ten Ray Tracing w tej gierce (w Control i innych z resztą też), nie ma co! Jakby zrobili fejkowe (jak zawsze wcześniej) odbicia toby wyglądało to na tym trailerze tak samo ale po co, bez RTX zwyczajnie wywalili "baked reflections" a konkretnie w ogóle ich nie zrobili coby RTX się lepiej prezentował i "mamy wielką rewolucję by Nvidia TM". All rights reserved. No sorry ale dla mnie to żenada bo takie odbicia, no w każdym razie fejkowe ale wyglądające jak RTX na tym trailerze to ja na pierwszym xboxie i ps2 widziałem, jak i reszta świata z resztą. Myślałem, że aby pokazać zajebistość Messiego nie trzeba wystawiać na niego trampkarza z Gromu Poczesna ale jak widać obecny RTX zajebisty nie jest. Edytowane 28 Listopada 2019 przez MisterMaster Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszawy 1041 Napisano 28 Listopada 2019 (edytowane) To SYNCED jakoś strasznie budżetowo wygląda. Największy problem tych odbić RTX w tym trailerze jest taki, że jakaś małpa, dla wszystkich powierzchni, które tutaj coś odbijają, woda, kadłub statku, ustawiła "lustro 100%". Gdzie brud, blur, efekt Fresnela, jakieś fale na tych kałużach? Szczerze powiedziawszy to te odbicia SSR wyglądają tutaj bardziej naturalnie. Edytowane 28 Listopada 2019 przez Ryszawy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8797 Napisano 2 Grudnia 2019 GTA V z Path Tracing w 8K https://www.youtube.com/watch?v=YL87_KqwMjs Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 11152 Napisano 2 Grudnia 2019 GTA V z Path Tracing w 8K https://www.youtube.com/watch?v=YL87_KqwMjsFajny mod jak jakakolwiek powierzchnia wyglada jak lustro, totalnie przekoloryzowany ten mod. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sideband 8805 Napisano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Nie wiem czy cokolwiek w tym modzie ma coś z wspólnego z RT Edytowane 2 Grudnia 2019 przez sideband Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smogsmok 1198 Napisano 3 Grudnia 2019 Nie wiem czy cokolwiek w tym modzie ma coś z wspólnego z RT Jedynie wyobraźnia autora tego filmiku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ryszawy 1041 Napisano 3 Grudnia 2019 Ten RT, to chyba jednak odbicia SSR, chyba że o czymś nie wiem. Jak sensownie zastosować to RT z ReShade, jest pokazane tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=svkmr4PEm5w Niestety wymaga to zastąpienia "ambient lighting" z gry, tymi odbiciami światła generowanym przez shader. Więc trzeba zastosować ENB. No, ale przynajmniej efekty są sensowne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach