azgan 8827 Napisano 10 Kwietnia Czyli Epic dobrze mówił że to nie wina Unreal Engine 5 https://www.purepc.pl/intel-bada-problem-niestabilnosci-najwyzej-pozycjonowanych-procesorow-raptor-lake-i-raptor-lake-refresh-w-grach 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris194 3288 Napisano 10 Kwietnia (edytowane) Poziom QC w segmencie PC to kiepski żart już od lat... Edytowane 10 Kwietnia przez Kris194 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*** ChOpLaCz *** 3701 Napisano 14 Kwietnia (edytowane) Wiesio Czwarty... grałbym jak zły A i Aloy i Lara (wcześniej) miałyby gdzie brykać. Edytowane 14 Kwietnia przez *** ChOpLaCz *** Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris194 3288 Napisano 14 Kwietnia Są może jakieś skompilowane dema UE 5.4 dostępne do pobrania? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiPoLiNiO 652 Napisano 15 Kwietnia (edytowane) Chyba jedynie Matrix. Ostatnio dodali dlss3 i patch tracing. https://fishtankstudios.itch.io/the-matrix-awakens-an-unreal-engine-5-experience Edytowane 15 Kwietnia przez PiPoLiNiO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy45 391 Napisano 15 Kwietnia (edytowane) 17 godzin temu, *** ChOpLaCz *** napisał: Wiesio Czwarty... grałbym jak zły Gdzie kupiłeś RTX 7090 żeby to uciągnąć? A te statyczne dema - nie wiem kto się na to nabiera. Przecież takie obrazki to już były pokazywane 10 lat temu. A potem w grze chcesz zniszczyć jakiś krzaczek to się okazuje że jest zrobiony z pieprzonego Vibranium i zniszczyć to może, ale on ciebie a nie ty jego Z resztą, widać na przykładzie matrixa że wystarczy wprowadzić trochę ruchu a nie tylko patrzeć na statyczne otoczenie i już ta jakość się sypie i wygląda bardzo sztucznie. BOINK Edytowane 15 Kwietnia przez cichy45 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Keken 1965 Napisano 23 Kwietnia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zas 1032 Napisano 23 Kwietnia Wow, ta zima z przedostatniego posta jest kapitalna - choc wiem, że większość roboty robią modele i kolory. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 11362 Napisano 24 Kwietnia https://videocardz.com/newz/unreal-engine-5-4-released-improved-tsr-higher-performance-and-faster-hardware-ray-tracing 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
*** ChOpLaCz *** 3701 Napisano 7 Maja Wszyscy s...ją pod siebie, żeby oczarować graficznie. Ciekawe, ile z tego (i czy cokolwiek) będzie jakkolwiek grywalne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8827 Napisano 7 Maja Co Wam to przypomina? Laska niczym Lara Croft? Walka jak w John Wick? Najlepsze że to ma być gra a nie kolejne techdemo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabaru 400 Napisano 7 Maja (edytowane) Nie kumam tego. Przeżywam już, którąś generacje gier i zachwyt nowościami mam tylko na początku. Po przegraniu kilku gier z różnych gatunków czar pryska i zaczyna mnie to nudzić. Tak jest za każdym razem. Edytowane 8 Maja przez sabaru 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wu70 3921 Napisano 8 Maja Bo pewnie grasz całe życie w to samo to się wynudziłeś a "różne gatunki" to jeden FPS AAA i drugi TPS AAA Ja wątek UE5 śledzę tylko z ciekawości, samymi grami nie jestem zainteresowany bo wiadomo że to będą martwe gry z zerową fizyką i brakiem interaktywności, ot klony w większości Ale ogólnie to od tego masz temat o kryzysie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris194 3288 Napisano 8 Maja (edytowane) Fanowski projekt, demo już powstaje na UE5 Edytowane 8 Maja przez Kris194 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejTrg 4559 Napisano 9 Maja Wszystko ładnie pięknie, a jak zwykle na trailerze się skończy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris194 3288 Napisano 11 Maja (edytowane) Magia panie, magia. No ale przecież to nasz sprzęt miał być za słaby To powinien być koronny przykład dla wszystkich, że nie należy upgradem sprzętu poprawiać kiepską wydajność, spowodowaną kodem beznadziejnej jakości. Edytowane 11 Maja przez Kris194 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8827 Napisano 11 Maja Unreal Engine 5 to dalej proteza 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrKetiw 1847 Napisano 11 Maja 46 minut temu, azgan napisał: Unreal Engine 5 to dalej proteza Nie wiem jaki Unreal jest w grze The Callisto Protocol ale graficznie często miałem opad szczęki. Zobaczymy co pokażą w nowym Hellbladzie 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris194 3288 Napisano 11 Maja Godzinę temu, azgan napisał: Unreal Engine 5 to dalej proteza Nie bądź taki szorstki, po 4 latach ogarnęli rendering na wielu wątkach, na PS6 może uda im się w końcu ogarnąć stuttering 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 8827 Napisano 12 Maja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach