Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ciekawe czy śmierdziele leniwi naprawili launchery do Wiedźmina 3/Cyberpunka 2077 bo do tej pory się po cichu sypią przy każdorazowym odpalaniu gry na Steamie i w logu Windowsa widać pięknego crasha mimo, że sama gra działa ok.

Post z 7 lutego tego roku, czyli zgadłem. :E https://steamcommunity.com/app/1091500/discussions/7/4210371723390007946/

Edytowane przez caleb59
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, caleb59 napisał:

Ciekawe czy śmierdziele leniwi naprawili launchery do Wiedźmina 3/Cyberpunka 2077 bo do tej pory się po cichu sypią przy każdorazowym odpalaniu....

Na szczęście można je obejść, uruchamiając plik gry :E 

Szkoda, że Cyberpunk to wielka gra niezrealizowanych ambicji, pełnych pasji. Po odejściu ważnych ludzi oraz dalszej zgniliźnie korporacyjnej już nigdy nie ujrzymy tego, czym miał być CP2077. Niedawno w końcu go ukończyłem, wraz ze zrobieniem wszystkiego poza zgłoszeniami policji i widać w jakim pośpiechu te monstrum było składane. Mogło być pięknie, a jest "tylko" wystarczająco dobrze.
Niestety zarząd, czy kto tam w CDPR cierpi na "deficyt wiary, inteligencji i fiuta".

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja wiem bo sam stosowałem obejście launchera w postaci uruchamiania go jako administrator (wtedy się nie sypie - ciekawostka :E ) ale za to miałem słynny problem z odbiorem bonusowego auta, który znikał w momencie zwykłego odpalania launchera nie jako administrator co z kolei przywraca crashe launchera. :E Weź tu zrozum zamysł programistyczej świni, która się tym zajmowała - jak bardzo trzeba mieć pokrętny tok myślenia by odstawić taką lipę to jest dla mnie zarówno zaskakujące jak i porażające. Dodatkowo sam to zgłaszałem chyba ze 2x do supportu i dalej nie ma fixa, z postów ludzi po forach/redditach wiem, że oni też to zgłaszali tak więc jak widać cdp red ma to w dupie bo dla nich liczy się tylko i wyłączenie wersja gry z goga i na takiej operuje support, który potrafi odpisać, że ONI PROBLEMU NIE WIDZĄ - no tak bo korzystają z wersji gog a błąd jest ekskluzywnym dodatkiem z dupy dla posiadaczy gry ze Steama. :E 

Drugi patent na obejście crashy launchera to parametr: --launcher-skip dopisany we właściwościach gry na Steamie - w tym wypadku również pozbawiamy się możliwości odbioru darmowych bonusowych dodatków bo MUSIMY czy chcemy czy nie ten 1 raz odpalić grę przez launcher by się zalogować i móc je odebrać.

W Wiedźminie 3 steamowym jest taki sam problem i te same obejścia problemu działają, kekw.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, musichunter1x napisał:

Niestety zarząd, czy kto tam w CDPR cierpi na "deficyt wiary, inteligencji i fiuta".

Nie chcę wchodzić w politykę ale CDPR jak każde odpowiednie duże korpo cierpi na to, że jeśli chce móc funkcjonować (mieć umowy z innymi dużymi graczami, obsługę banków itd) musi realizować politykę ESG czy DEIB. Więc dlatego poświęca się zapaleńców na rzecz jednostek słabych ale takich które pozwolą w raportach wypełnić odpowiednie rubryki żeby inni duzi gracze chcieli z tobą działać.

Jak nie będziesz spełniał tych wymagań, to nigdy nie wyjdziesz poza bycie niszowym, indie studiem z kilkoma pracownikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 2.06.2024 o 12:43, cichy45 napisał:

....musi realizować politykę ESG czy DEIB....
Jak nie będziesz spełniał tych wymagań, to nigdy nie wyjdziesz poza bycie niszowym, indie studiem z kilkoma pracownikami.

To nie ma dużo do rzeczy, ponoć w dodatku już udało się oddać część pierwotnej wizji, a będę go dopiero przechodził. 

Jakby byli tam ludzie z jajami, wizją i zaradnością wraz kompetencjami to jakoś daliby radę manewrować w tym szambie kulturowej wojny. Tak to zarząd już pewnie nie ma oddanych, dobrych pracowników pod sobą, skoro powstały dwa studia z resztek po CDPR z ery CP2077. Decyzja o wydaniu go na PS4 / X1 była czystą głupotą i chciwością zarządu, które marnowało zasoby, to samo z budowaniem na szybko pokazówki, zamiast tworzenia gry.... To przecież nie wina ESG, DEIB czy innego ABC.
Obecnie nie mam żadnych nadziei na dobre, kolejne gry tego studia i jeśli moje przeczucia potwierdzą się w kolejnym tytule to będę ich ignorował, jak Ubisoft, EA, Activision Blizzard... Już teraz nie zważam na jakiekolwiek informacje o ich kolejnych grach, ponieważ to puste frazesy marketingu, a głównie ten dział jest u nich mistrzostwem.

Zresztą można tu wygrzebać mój komentarz sprzed lat, gdy krótko po ogłoszeniu wersji na stare konsole, wiedziałem że coś tam głęboko śmierdzi, a hype był wtedy ogromny. Po prostu wiedziałem, że mówienie o tylu ciekawych mechanikach (drony odbudowujące zniszczenia w mieście) i chciwa decyzja o wypuszczeniu gry na konsole o mocy gtx750ti oznacza odklejony zarząd i pusty marketing....
A szkoda, bo widać serce włożone w tą grę, gdzie nie dane było zrealizować intencji... Choć to nadal wystarczająca dobra gra z poszarpaną duszą.

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.05.2024 o 23:53, musichunter1x napisał:

Będę zabierał się za post "wychwalający" Cyberpunka, ale najpierw chce wiedzieć czy da się naprawić niskiej jakości tekstury odległych obiektów, które się nie zmieniają na wyższe. Przecież to jest rodem z PS2. Widok po przybliżeniu z panoramy miasta. GPU ma jeszcze 1.5GB wolnego vramu.

Nie wiem czy nadal aktualne (chyba nie), ale mod zmieniający dystans rysowania LOD'ów sprzed kilku dni - https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/4923, ma dwa osobne branche - jeden na obiekty w najbliższym enviro, a drugi na większe obiekty w oddali (tj. budynki), po screenach wygląda bardzo spoko - sam nie testowałem, ale zgaduję, że będzie miało spory impact na performance.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Przemcio666 napisał:

Nie wiem czy nadal aktualne (chyba nie), ale mod zmieniający dystans rysowania LOD'ów sprzed kilku dni - https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/4923, ma dwa osobne branche - jeden na obiekty w najbliższym enviro, a drugi na większe obiekty w oddali (tj. budynki), po screenach wygląda bardzo spoko - sam nie testowałem, ale zgaduję, że będzie miało spory impact na performance.

Szkoda, że nikt nie wspomina ile Vramu to je na danych ustawieniach. Wszystko czego chcę to trochę wyższej jakości tekstur przy odległych budynkach, aby nie przypominało mi to MGS:2 lub MGS:4 w najlepszym wypadku. Ale dzięki za link, kiedyś go sprawdzę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczyna mnie drugie podejscie meczyc, wzialem sobie za cel zrobienie gry na 100%, praktycznie wszystkie kontrakty mam zrobione, u reginy mi chyba zostalo 6 i mr hands'a 2. Jestem zaraz za polowa gry, dodatek mam zrobiony tez jakos w polowie. Pobocznych misji nie wiem ile zrobilem, ale od groma. 55 LVL wbity, wszystkie wszczepy bronie itd na najwyzszym poziomie, najlepsze auta kupione. Chyba odpuszcze plan przejscia gry w taki sposob i dokoncze dodatek tylko, nie chce mi sie robic fabuly drugi raz. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wyskoczyli z tym trochę jak Filip z konopi.

Edytowane przez wkamil73
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki tu widzicie problem? Imerse chciało zrobić wtyczkę do swojego oprogramowania z dedykowanym udźwiękowieniem do CP2077, kupiło licencję od CDR i zrobili to. Teraz liczą sobie za to jakieś pieniądze, może ktoś kupi, i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie tylko do słuchawek zabija ten software. Moim zdaniem podobny efekt uzyskacie dzięki darmowemu FxSound (preset Classic Processing): https://www.fxsound.com/

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorszą rzeczą w tego typu rozwiązaniach jest wyraźne pogorszenie jakości dzwieku jak i dynamiki.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy UE5 w odpowiednich rękach daje możliwość stworzenia czegoś unikalnego, podobnego do RED Engine, czy teraz wszystkie topowe gry w następnych latach będą wyglądać tak samo. Oglądając ostatnie filmiki nawet w tym temacie, ponownie - wielka szkoda, że to był taki optymalizacyjny potworek. Niesamowity potencjał wizualny w tym siedzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za idiotyzm z tym dźwiękiem xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
17 godzin temu, kadajo napisał:

Najgorszą rzeczą w tego typu rozwiązaniach jest wyraźne pogorszenie jakości dzwieku jak i dynamiki.

Może z kartą za 10000000000000zł i słuchawkach/głośnikach za drugie tyle podłączonych cyfrowo. W moim biedackim przypadku FxSound daje drugie życie Zetce, która bez tego oprogramowania moim zdaniem gra za cicho na fabrycznych nastawach, do tego na zwykłym analogu, już nie wspomnę o zintegrowanych Realtekach czego mamy najwięcej właściwie u każdego. :E 

Edytowane przez caleb59
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mowie o EQ czy Gain. Nie ważne, jaki masz sprzęt takie "uprzestrzennianie" dźwięku stereo to rzeźnia dla jakości oryginalnego miksu.

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma pomysł jak ograniczyć pozbyć się efektu "dostosowywania wzroku do światła", coś jak w linku poniżej, strasznie dziwnie to wygląda, niemalże jakby się tekstury ładowały gdy popatrzy się chociażby w jasne niebo, a potem na ciemne schody w alejce, wyłączałem już winietę ale to nadal nie pomaga zbytnio.
 

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ten mod na FG jest świetny :E az przechodze drugi raz jako netruner 70 płynych klatek na ultra RT ( trzeba czekac na 5xxx)

Edytowane przez z1k
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Ciekawy filozoficzny post, ja to odbieram inaczej - 9800X3D potrafi być 30% szybszy od 7800X3D i to przyrost w 18 miesięcy. Jeżeli upgrade dokonujesz w tej samych "widełkach" wydajnościowych zmieniajac starsze i5 na nowsze i5 to przyrost potrafi być przez 2 lata mniejszy niż nawet 5% za to energetycznie bywa że jest 30% lepiej, ostatecznie jest to jakaś ewolucja - pamiętaj że rozwój technologii jest iteratywny i polega na małych przyrostach które ostatecznie składają się na coś wielkiego ale ostatecznie masz rację - i7-2600 do dzisiaj może stanowić podstawę użytecznego komputera biurowego, skylake posłuszy pewnie i do 2030 w takich celach. Rasteryzacja w kartach graficznych faktycznie stoi nieco w miejscu, nVidia próbuje zrewolucjonizować rynek vendorlockowymi technikami jak swoje DLSSy, ostatecznie doprowadzi to do stagnacji gdzie bez zamydlonego ekranu nie pogramy w 4K, silniki graficzne też nie rozwijają się w oczekiwanym tempie - unity rozpadło się przez kiepski zarząd, unreal engine 5 to król mikroopóźnień, od zakończenia akceleracji sprzętowej dźwięku w windows vista (okolice 2007) nie było w audio żadnej rewolucji a wręcz ewolucji - id Tech to do dzisiaj jedyny engine który potrafi wyrysować łuk a nie koła z nakładanych trójkątów... Także sygnałów że branża kuleje nigdy nie brakowało - grunt to realizować swoje cele i jak tak jak ja od lat 2000 celujesz w średnią półkę cenową - szukać takich upgrade które faktycznie coś dają no i mieć świadomość że rtx 5090 to będzie 600w potwór z gddr7 i ceną na poziomie 12000 pln, takiej wydajności w kartach do 2000zł nie zobaczymy do 2030r. Pamiętam WOW jakie zrobił na mnie Teoria Chaosu splinter cella (mądrze zaprogramowana gra działająca również na konsolach) Far Cry 1 (był nieziemski na premierę) Crysis wyrywał z butów (8800gtx ledwo dawał radę), wszystko potem to sidegrade z momentami które pokazywały że 200 mln usd budżetu może dać jakościowy tytuł jak Red Dead 2, przez ostatnie 20 lat dobrych gier pctowych nie brakowało ale większość to ciągły sidegrade niepotrzebujący najmocniejszych sprzętów, dobieranie timingów pamięci to zawsze była nieco sztuka dla sztuki
    • Na ITH podobna wolność słowa jak na X/Twitterze. No cóż, trzeba będzie po prostu listę ignorowanych wydłużyć  
    • Tak, ale są związane z usługą udostępnienia platformy z ramienia podmiotu X. W tym wypadku RASP. Jeśli treść, nawet przerobioną na anonimową, przetwarzać zacząłby ktoś inny, nie wiem czy przypadkiem nie potrzeba uzyskać ponownie zgody na przetwarzanie wtórne/dziedziczne. Być może bezpośrednio z RASP, ale już stwierdzono, że nie ma takiej opcji. Głośno myślę jedynie, nie wczytywałem się tak głęboko w przepisy. Ok, ale co jeśli posty zawierają informacje mogące przyczynić się do ustalenia tożsamości piszącego/piszących? Tu już robi się niestety grubiej.    
    • Ja odpowiem bo nie wybieram się na tamto forum. Zależy czy masz boxy, gwarancję i jak szybko chcesz sprzedać ale coś koło 2100.
    • Polecam zapytać na Forum ITHardware.pl tutaj już raczej nikt ci nie odpowie, to forum się zamyka i wszyscy przeszli na ith.   @MuziPL .
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...