Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Reddzik napisał:

Ultra- z odbicia niewiarygodne, mgła i chmury wolumetryczne ultra + mod na FG + dlss jakość, bez dlss w natywnym 50-60 i chrupie. Z FG nie zauważyłem na razie problemów, gram na padzie, zaraz sprawdzę na myszce jak to wygląda. ale według mnie jest różnica, to nie jest Forspoken gdzie miałem 100fps a czułem co innego.

W jakim celu wlaczasz niewiarygodne odbicia, ktore zjadaja bardziej fps od RT >>?

93xecJT.jpg

pK3U0ZR.jpg

Edytowane przez Phoenix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było dla testu, normalnie grałbym bez tego. Odpaliłem full Ultra bez RT, suwaki na maxa w prawo, i sprawdzałem jaki będzie FPS z FG. Tego nie bierz jako do normalnego grania. Wiem o tym, że to bezsensu. Przytoczyłem bo tak sprawdziłem na pierwszy rzut, ale potem sprawdzałem normalne RT, RR, RT psycho, itp.

W Wiedźminie 3 ta sama miejscówka te same moje ustawienia co miałem 56 na 92fps z FG przy dlss jakość i RT bez cieni.

 

edit:
odbicia na wysokie zamiast maks, i mgła na wysokie, dlss automatyczne + fg - bez RT

tjeTsSD.jpg

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda u mnie. Bez RT. 5800X3D + RTX3090 w 1440p.

Raster Max. https://i.imgur.com/GSmwsxQ.jpeg

Raster Max + Framegen https://i.imgur.com/vPNrfj0.jpeg

Raster Max + DLSS Quality https://i.imgur.com/F6ZbQO0.jpeg

Raster Max + DLSS Quality + Framegen https://i.imgur.com/wU9PLTg.jpeg

Raster Max + DLSS Quality + Framegen już dobija do FPS capu ustawionego w panelu NV.

Natywne 1440p + frame gen daje ~ fps jak DLSS Quality bez frame gen.

Widać jak w Raster Max + FG proc pracuje lżej (50 watów) niż w Raster Max + DLSS Quality (62 waty) - w końcu pcha więcej "realnych" klatek.

 

Jeszcze taki eksperyment. Frame limit na 70 FPS w grze. Raster Max + DLSS Quality. https://i.imgur.com/9El3ED3.jpg

I jak mając zapas mocy GPU odpalimy sobie framegena, to mamy dosłownie 100% wzrostu. A input lag nie jest tragiczny, bo realnych klatek 70. https://i.imgur.com/bL9oIOv.jpg

Framegen tworząc 70 fikcyjnych klatek zwiększył zużycie mocy o 20 watów na GPU.

Edytowane przez cichy45
  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie każe wchodzić pod mapę. Też znalazłem takie miejsce ostatnio w Kabuki, można się trochę pobawić po drugiej stronie. Trzeba w określonym miejscu wejść w ścianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne przeszedłem grę i tego nie widziałem :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukończone DLC. Spoko, bez szału - w sumie nic nie spowodowało opadu kopary. Optymalizacyjnie tak gra powinna wyglądać na starcie, wiec można im zwrócić honor za 3 lata poprawiania babola.  Nie mniej jednak AI nadal jest tępe, przechodzenie przewracają się o siebie i zachowują dziwnie . . . 

8,5/10 daje. 

 

 

 

  • Confused 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb59 Ale słyszałeś, że ta gra jest RE, z którego CDR wycofał się ze względu na dziki kod spagetti? Gliczy jest mniej niż kiedykolwiek ale są i będą do końca żywota CP2077.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Lameismyname napisał:

@caleb59 W najnowszej wersji oficjalnie dodali niewidzialne pojazdy. It's not a BUG - it's a feature :D

Aaa... to przez swoje wpisy do supportu @caleb59 był cichym betatesterem tego!
Wszyscy furę mieli, a... caleb59 nie! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@*** ChOpLaCz *** CDPR się uwzięli na kolegę @caleb59 - nie dość, że nie dostał wcześniej auta (Quadry) z preorderu Phantom Liberty, to jeszcze spamowali go w preloaderze banerami zachęcającymi do zakupu "Cyberpunka: Ultimate Edition", czyli chłopina musiałby drugi raz zapłacić za to samo.
                                   Może niech lepiej rzuci okiem na Youtube jakiś walkthrough, bo się okaże, że podstawkę i DLC ma w jakiejś dziwnej wersji demo bez części misji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu to jest żałosne i nie ma żadnego usprawiedliwienia. Jeszcze bym siedział cicho bo znam proces produkcyjny tego gniota ale wyszarpywanie ponowne ~300zł za edycję ultimate to jest już cios poniżej pasa przy tak dużej ilości dalej nienaprawionych błędów/glitchy.

Kumpel do mnie jeszcze pisał, że tego też nie naprawili i często to widzi u siebie - błąd ma już co najmniej 2 lata!

 

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb59 Ty tam czasem komuś u redów nie podpadłeś?
                   

Edytowane przez Lameismyname

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb, zrób coś z tym. Grać się nie da.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dodadzą już w jakieś aktualizacji FSR 3.0 czy zostają tylko mody bo już porzucili wsparcie dla gry?

Edytowane przez CzerwonyJohn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CzerwonyJohn W prezentacjach FSR 3.0 AMD oficjalnie podawało Cyberpunk wśród 12 gier, które mają dostać implementację FSRki.
                               Na chwilę obecną możesz pobawić się którymś z modów, który podmienia generator klatek w cyberpunku z DLSS 3.5 na FSR 3.0.
                               https://www.nexusmods.com/site/mods/738?tab=files
                               Z tego co ludzie piszą, te mody są zdecydowanie lepsze jak sterownikowy AMD AFMF, jednak input lag jest większy jak w FG od zielonych.
                               Mimo wszystko fajny bajer dla ludzi z innymi kartami jak RTX 40xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, tgolik napisał:

Caleb, zrób coś z tym. Grać się nie da.

Ty mi pokaż coś aktualnego tak jak ja z linkami do streamable wyżej. Poza tym zarówno RDR 2 jak i The Last of Us 1 nie mają reedycji na stricte PC i nie wyciągają drugi raz kasy za to samo (nie interesuje mnie, że ktoś to ograł kiedyś na konsolach i w jego mniemaniu na PC to jest reedycja).

18 minut temu, Lameismyname napisał:

@caleb59 Ty tam czasem komuś u redów nie podpadłeś?
                   

Nic z tych rzeczy, ja już grę ukończyłem jakiś czas temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb59Nie potrzebuję linków do Cyberpunka, bo gram na bieżąco i widzę glicze. Są i nic tego nie zmieni, bo problem tkwi w Red Engine. Są to glicze, które w tej chwili praktycznie nikomu już nie przeszkadzają bo poprawione mechaniki, dialogi i fabuła kupiły graczy.

Gram teraz w Assassins Creed Mirage i trafiam na glicze. Jest ich mniej niż w Cyberpunku ale także nie wpływają ani na rozgrywkę ani nie psują mi imersji.

Natomiast w takim RDR 2 mechaniki są dla mnie nie do zaakceptowania - powolność wielu czynności a także bardzo słabe strzelanie z broni palnej odpychają mnie od tej gry. Spróbuję może jeszcze kiedyś, być może do tej pory źle grałem w RDR2. Z kolei TLOU part one przeszedłem na PC z dużą przyjemnością, choć gra króciutka i niewiele już z niej pamiętam po tych paru miesiącach.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tgolik napisał:

@caleb59Nie potrzebuję linków do Cyberpunka, bo gram na bieżąco i widzę glicze. Są i nic tego nie zmieni, bo problem tkwi w Red Engine. Są to glicze, które w tej chwili praktycznie nikomu już nie przeszkadzają bo poprawione mechaniki, dialogi i fabuła kupiły graczy.

Gram teraz w Assassins Creed Mirage i trafiam na glicze. Jest ich mniej niż w Cyberpunku ale także nie wpływają ani na rozgrywkę ani nie psują mi imersji.

Natomiast w takim RDR 2 mechaniki są dla mnie nie do zaakceptowania - powolność wielu czynności a także bardzo słabe strzelanie z broni palnej odpychają mnie od tej gry. Spróbuję może jeszcze kiedyś, być może do tej pory źle grałem w RDR2. Z kolei TLOU part one przeszedłem na PC z dużą przyjemnością, choć gra króciutka i niewiele już z niej pamiętam po tych paru miesiącach.

Gliczy już nie naprawia , ale grywalny prolog mogą przywrócić pewnie są już gotowe kwestie dialogowe z Jackiem itd tylko są w zamrażarce 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@voltqCzy Ty na prawdę uważasz, że ten prolog powstał kiedykolwiek? Że nie jest to po prostu zlepek scenek stworzonych na silniku tylko na potrzeby tego wprowadzenia.?

A może masz wiedzę, że prolog jednak powstał? Jeśli tak, to musiałby to być kawał gry wielkości Phantom Liberty. Zakładając, że jest w bardzo surowej wersji, jego implementacja w grze wymagałaby całych kwartałów pracy dla dużej części zespołu. A zespół już w większości został rozmontowany a ludzie trafili do innych projektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnego prologu nie było i nie będzie. Prędzej ktoś moda na to zrobi.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, zozolek napisał:

Ukończone DLC. Spoko, bez szału - w sumie nic nie spowodowało opadu kopary. Optymalizacyjnie tak gra powinna wyglądać na starcie, wiec można im zwrócić honor za 3 lata poprawiania babola.  Nie mniej jednak AI nadal jest tępe, przechodzenie przewracają się o siebie i zachowują dziwnie . . . 

8,5/10 daje. 

 

 

 

Na klocku mam ruch samochodowy spory,  ale co chwila ktoś wjeżdza na chodznik albo się zderze na pustej drodze z innymi furami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TomcatAle te zderzenia, to chyba tylko w chwilach paniki, gdy strzelasz lub w pobliżu jest strzelanina? Generalnie w reakcji na Twoje agresywne zachowanie.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, tgolik napisał:

Nie potrzebuję linków do Cyberpunka, bo gram na bieżąco i widzę glicze. Są i nic tego nie zmieni, bo problem tkwi w Red Engine.

Nie panie kolego, to się po prostu nazywa niedbalstwo i lenistwo, olewanie i przesuwanie zgłoszeń graczy gdzieś na sam koniec listy "to do". Silnik nie jest tu niczemu winien jeśli trafił w nieodpowiednie ręce. Ostatecznie niektóre glitche pochodzą jeszcze z okresu premiery gry więc tym bardziej jest to niewybaczalne. Szlag mnie trafił definitywnie kiedy na koniec gry w cutscenkach widziałem przyklejony niedbale pistolet do ręki mojego V co burzyło całą immersję sceny - finałowej sceny, która miała za zadanie ukazać mi jakieś emocje dokonanych wyborów i ich konsekwencje, a przez ten jeden glitch scena przerodziła się w pożałowania godny wypierd, który zniszczył mi ostateczny odbiór gry i cały finał rozgrywki.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Format zrobie, ale przewertowałem internet i nie jestem odosobnionym przypadkiem z tym poborem mocy, okazuje sie, ze karta ma jakis skopany czujnik, który wysyła blędne informacje o poborze mocy, miało to zostac poprawione ale chyba nie zostało. Nawet tutaj na tym forum o tym był temat. 
    • Wykonałem test sterowników z myślą o @Kelero oraz aby przekonać się jaki wpływ na wydajność w testach mają nieoptymalnie dobrane sterowniki. Całość odbędzie się na przykładzie nieco słabszej karty: Galaxy GeForce 8600 GTS 512MB Platforma cały czas ta sama co we wcześniejszych wpisach. Pędzel jak zwykle znów przydatny przy tego typu kartach ... Będę porównywał sterowniki ForceWare 169.21 do ForceWare 197.45. Pierwsze są dobre do starszych serii kart, m.in. serii 7000 oraz starszych tytułów gier, natomiast drugie są dobre do kart z serii 8000. Oba sterowniki wspierają jednak obie te serie, więc dzisiaj nastąpi ich porównanie na w.w. karcie graficznej. Wyniki wrzucę jeden pod drugim, najpierw starsze, a później te z wyższym numerkiem. Testy były wykonane jedynie w benchmarkach syntetycznych. Wszystkie ustawienia w sterownikach, BIOSie, sprzęcie i taktowaniach były identyczne. Jedyna różnica to wersja zainstalowanych sterowników. Stary 3DMark od razu ucieszył się z bardziej odpowiednich dla niego sterowników. Procesor nie jest tak "blokowany", dlatego i fps'y przez niego generowane w testach najbardziej procesorowych są wyższe. Stricte graficzny test Game 4 Nature nie wykazał zupełnie żadnych różnic, zgodnie z przewidywaniami. ... Jednakże już w teście skalującym się głównie wydajnością karty graficznej obserwujemy odwrócenie się wyników, gdzie nowsze sterowniki są po prostu dużo lepiej dopracowane dla tej serii kart. Tym razem test najbardziej procesorowy (Wings of Fury) nie wykazał różnic pomiędzy sterownikami, a reszta testów wyraźnie korzysta z nowszych sterowników. ... Im nowsza wersja 3DMark'a, tym różnica na korzyść nowszych sterowników większa. Dla serii 8000 aż się same proszą ... Identycznie sytuacja ma się w '06, gdzie tylko test procesora stoi w miejscu. Specjalnie sprawdzałem to parę razy, bo osobiście zaskoczyła mnie aż taka różnica w całej reszcie podtestów. ... Jednakże aby nie było tak kolorowo z nowszymi sterownikami, to okazało się, że mają one sztucznie zablokowaną możliwość zmiany taktowania tego modelu karty graficznej. Suwaczki mogłem przesuwać w obojętnie jaką stronę, ale po zastosowaniu ustawień one i tak wracały do stanu początkowego. Nowsze sterowniki pokazywały również komunikat o braku podpiętego dodatkowego zasilania do karty i poinformowały mnie, że z tego powodu karta będzie pracowała na "bezpiecznych taktowaniach" Ze mną jednak nie ma tak łatwo i "magicznie" okazało się, że na tych starszych sterownikach możliwość zmiany taktowania była normalnie obecna, więc wziąłem się do pracy To głównie dlatego zainstalowałem tę wersję sterowników, a ten obecny test wyszedł tak jakby przy okazji Tym samym starsze sterowniki wyprzedziły nowsze, bo umożliwiały tę zmianę I takie mniej więcej właśnie są "cyrki" ze sterownikami do kart graficznych z tamtego okresu Jak będę miał chęci oraz możliwości, to przeprowadzę podobne testy, ale na serii 7000, zaopatrując się również w trzeci sterownik ForceWare o numerze 307.83, czyli najnowszy możliwy dla tej serii kart pod WinXP. Sam jestem ciekaw efektów/wyników  ... __________ @Kelero Tak przy okazji, to przypomniało mi się jeszcze, że do Test Drive Unlimited i Athlon'ów 64 X2 zalecało się instalację AMD Dual-Core Optimizer 1.1.4: https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/testowanie-i-diagnostyka/amd-dual-core-optimizer/ Ta gra po prostu nie została stworzona z myślą o procesorach wielordzeniowych i wielu się właśnie skarżyło na jej kiepskie działanie. Ogólnie TDU jest pod tym względem naprawdę kapryśne i tak naprawdę najlepiej byłoby złożyć osobny sprzęt tylko pod tę grę 😜 Hmm, może to obczaję również u siebie i zobaczę, czy czasem wyłączenie jednego rdzenia (z poziomu Windows'a) nie załatwiłoby całkowicie tego tematu mulenia tego tytułu gry. Bez żadnych optimizerów, kombinowania oraz podkręcania.   Poza tym, jeżeli chcesz, to zostawiam Ci również namiary na te "nowsze" sterowniki, abyś sam mógł u siebie przetestować: http://us.download.nvidia.com/Windows/197.45/197.45_desktop_winxp_32bit_international_whql.exe Zostawiam je dlatego, bo w przypadku tych starszych (169.21) różni się nieco ten panel sterowana Nvidia, o którym wspominałeś że Ci odpowiada. Jest w nim nieco więcej opcji, ale nie wszystko może Ci podejść __________ @Setnik Kurcze, taki mobile to proc marzenie  Nieco drogi, ale marzenie dostępne jeszcze od ręki https://allegro.pl/oferta/nowy-athlon-xp-2-8-s462-axma2800fkt4c-fv-10732596208 Mój najlepszy Barton XP robi 2300MHz przy domyślnym napięciu 1.65v, co mi absolutnie wystarcza ... Odnoszę jednak wrażenie, że możemy mówić o tych innych Mobile'ach, bo takie na s.754 też istniały, ale obecnie modele z 1MB cache'u też już sporo kosztują  https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-amn3200bix5ar-9362966908 https://allegro.pl/oferta/amd-mobile-athlon-64-3200-ama3200bex5ar-10745095916 Nigdy wcześniej jakoś nie myślałem o zakupie takiego procka, nawet poniekąd ze względu na wyższy proces technologiczny niż ten, który już wtedy posiadałem.
    • Temat do rozważenia. Chciałem wziąć piekarnik i mikrofalę z tej samej linii, żeby wyglądały tak samo. Wtedy nie rzucałaby się tak w oczy zamontowana nad piekarnikiem.
    • U mnie krzywa jest idealnie prosta, nawet o 1mhz sie nie zmienia, dzisiaj juz 3 dzien takze wreszcie mam pelny sukces. Praktycznie 0 straty na wydajnosci, 2700mhz/950mv na sztywno i nie sa to jakies spektakularne zyski w poborze energii bo to tylko 30w ale kultura pracy sie poprawila i temperatury spadly o okolo 5 stopni takze jestem w pelni zadowolony. Pytanie czy przy nastepnej aktualizacji sterownika problem nie powroci.
    • Trochę na wyrost to stwierdzenie o rozbrajaniu systemu. Porównaj sobie jakość obrazu podczas ruchu chyba, że dla ciebie liczy się tylko FPS.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...