Skocz do zawartości
qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Reddzik napisał:

Ultra- z odbicia niewiarygodne, mgła i chmury wolumetryczne ultra + mod na FG + dlss jakość, bez dlss w natywnym 50-60 i chrupie. Z FG nie zauważyłem na razie problemów, gram na padzie, zaraz sprawdzę na myszce jak to wygląda. ale według mnie jest różnica, to nie jest Forspoken gdzie miałem 100fps a czułem co innego.

W jakim celu wlaczasz niewiarygodne odbicia, ktore zjadaja bardziej fps od RT >>?

93xecJT.jpg

pK3U0ZR.jpg

Edytowane przez Phoenix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było dla testu, normalnie grałbym bez tego. Odpaliłem full Ultra bez RT, suwaki na maxa w prawo, i sprawdzałem jaki będzie FPS z FG. Tego nie bierz jako do normalnego grania. Wiem o tym, że to bezsensu. Przytoczyłem bo tak sprawdziłem na pierwszy rzut, ale potem sprawdzałem normalne RT, RR, RT psycho, itp.

W Wiedźminie 3 ta sama miejscówka te same moje ustawienia co miałem 56 na 92fps z FG przy dlss jakość i RT bez cieni.

 

edit:
odbicia na wysokie zamiast maks, i mgła na wysokie, dlss automatyczne + fg - bez RT

tjeTsSD.jpg

Edytowane przez Reddzik
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda u mnie. Bez RT. 5800X3D + RTX3090 w 1440p.

Raster Max. https://i.imgur.com/GSmwsxQ.jpeg

Raster Max + Framegen https://i.imgur.com/vPNrfj0.jpeg

Raster Max + DLSS Quality https://i.imgur.com/F6ZbQO0.jpeg

Raster Max + DLSS Quality + Framegen https://i.imgur.com/wU9PLTg.jpeg

Raster Max + DLSS Quality + Framegen już dobija do FPS capu ustawionego w panelu NV.

Natywne 1440p + frame gen daje ~ fps jak DLSS Quality bez frame gen.

Widać jak w Raster Max + FG proc pracuje lżej (50 watów) niż w Raster Max + DLSS Quality (62 waty) - w końcu pcha więcej "realnych" klatek.

 

Jeszcze taki eksperyment. Frame limit na 70 FPS w grze. Raster Max + DLSS Quality. https://i.imgur.com/9El3ED3.jpg

I jak mając zapas mocy GPU odpalimy sobie framegena, to mamy dosłownie 100% wzrostu. A input lag nie jest tragiczny, bo realnych klatek 70. https://i.imgur.com/bL9oIOv.jpg

Framegen tworząc 70 fikcyjnych klatek zwiększył zużycie mocy o 20 watów na GPU.

Edytowane przez cichy45
  • Like 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nie każe wchodzić pod mapę. Też znalazłem takie miejsce ostatnio w Kabuki, można się trochę pobawić po drugiej stronie. Trzeba w określonym miejscu wejść w ścianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne przeszedłem grę i tego nie widziałem :szczerbaty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ukończone DLC. Spoko, bez szału - w sumie nic nie spowodowało opadu kopary. Optymalizacyjnie tak gra powinna wyglądać na starcie, wiec można im zwrócić honor za 3 lata poprawiania babola.  Nie mniej jednak AI nadal jest tępe, przechodzenie przewracają się o siebie i zachowują dziwnie . . . 

8,5/10 daje. 

 

 

 

  • Confused 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb59 Ale słyszałeś, że ta gra jest RE, z którego CDR wycofał się ze względu na dziki kod spagetti? Gliczy jest mniej niż kiedykolwiek ale są i będą do końca żywota CP2077.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Lameismyname napisał:

@caleb59 W najnowszej wersji oficjalnie dodali niewidzialne pojazdy. It's not a BUG - it's a feature :D

Aaa... to przez swoje wpisy do supportu @caleb59 był cichym betatesterem tego!
Wszyscy furę mieli, a... caleb59 nie! ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@*** ChOpLaCz *** CDPR się uwzięli na kolegę @caleb59 - nie dość, że nie dostał wcześniej auta (Quadry) z preorderu Phantom Liberty, to jeszcze spamowali go w preloaderze banerami zachęcającymi do zakupu "Cyberpunka: Ultimate Edition", czyli chłopina musiałby drugi raz zapłacić za to samo.
                                   Może niech lepiej rzuci okiem na Youtube jakiś walkthrough, bo się okaże, że podstawkę i DLC ma w jakiejś dziwnej wersji demo bez części misji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu to jest żałosne i nie ma żadnego usprawiedliwienia. Jeszcze bym siedział cicho bo znam proces produkcyjny tego gniota ale wyszarpywanie ponowne ~300zł za edycję ultimate to jest już cios poniżej pasa przy tak dużej ilości dalej nienaprawionych błędów/glitchy.

Kumpel do mnie jeszcze pisał, że tego też nie naprawili i często to widzi u siebie - błąd ma już co najmniej 2 lata!

 

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb59 Ty tam czasem komuś u redów nie podpadłeś?
                   

Edytowane przez Lameismyname

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caleb, zrób coś z tym. Grać się nie da.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dodadzą już w jakieś aktualizacji FSR 3.0 czy zostają tylko mody bo już porzucili wsparcie dla gry?

Edytowane przez CzerwonyJohn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CzerwonyJohn W prezentacjach FSR 3.0 AMD oficjalnie podawało Cyberpunk wśród 12 gier, które mają dostać implementację FSRki.
                               Na chwilę obecną możesz pobawić się którymś z modów, który podmienia generator klatek w cyberpunku z DLSS 3.5 na FSR 3.0.
                               https://www.nexusmods.com/site/mods/738?tab=files
                               Z tego co ludzie piszą, te mody są zdecydowanie lepsze jak sterownikowy AMD AFMF, jednak input lag jest większy jak w FG od zielonych.
                               Mimo wszystko fajny bajer dla ludzi z innymi kartami jak RTX 40xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, tgolik napisał:

Caleb, zrób coś z tym. Grać się nie da.

Ty mi pokaż coś aktualnego tak jak ja z linkami do streamable wyżej. Poza tym zarówno RDR 2 jak i The Last of Us 1 nie mają reedycji na stricte PC i nie wyciągają drugi raz kasy za to samo (nie interesuje mnie, że ktoś to ograł kiedyś na konsolach i w jego mniemaniu na PC to jest reedycja).

18 minut temu, Lameismyname napisał:

@caleb59 Ty tam czasem komuś u redów nie podpadłeś?
                   

Nic z tych rzeczy, ja już grę ukończyłem jakiś czas temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@caleb59Nie potrzebuję linków do Cyberpunka, bo gram na bieżąco i widzę glicze. Są i nic tego nie zmieni, bo problem tkwi w Red Engine. Są to glicze, które w tej chwili praktycznie nikomu już nie przeszkadzają bo poprawione mechaniki, dialogi i fabuła kupiły graczy.

Gram teraz w Assassins Creed Mirage i trafiam na glicze. Jest ich mniej niż w Cyberpunku ale także nie wpływają ani na rozgrywkę ani nie psują mi imersji.

Natomiast w takim RDR 2 mechaniki są dla mnie nie do zaakceptowania - powolność wielu czynności a także bardzo słabe strzelanie z broni palnej odpychają mnie od tej gry. Spróbuję może jeszcze kiedyś, być może do tej pory źle grałem w RDR2. Z kolei TLOU part one przeszedłem na PC z dużą przyjemnością, choć gra króciutka i niewiele już z niej pamiętam po tych paru miesiącach.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tgolik napisał:

@caleb59Nie potrzebuję linków do Cyberpunka, bo gram na bieżąco i widzę glicze. Są i nic tego nie zmieni, bo problem tkwi w Red Engine. Są to glicze, które w tej chwili praktycznie nikomu już nie przeszkadzają bo poprawione mechaniki, dialogi i fabuła kupiły graczy.

Gram teraz w Assassins Creed Mirage i trafiam na glicze. Jest ich mniej niż w Cyberpunku ale także nie wpływają ani na rozgrywkę ani nie psują mi imersji.

Natomiast w takim RDR 2 mechaniki są dla mnie nie do zaakceptowania - powolność wielu czynności a także bardzo słabe strzelanie z broni palnej odpychają mnie od tej gry. Spróbuję może jeszcze kiedyś, być może do tej pory źle grałem w RDR2. Z kolei TLOU part one przeszedłem na PC z dużą przyjemnością, choć gra króciutka i niewiele już z niej pamiętam po tych paru miesiącach.

Gliczy już nie naprawia , ale grywalny prolog mogą przywrócić pewnie są już gotowe kwestie dialogowe z Jackiem itd tylko są w zamrażarce 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@voltqCzy Ty na prawdę uważasz, że ten prolog powstał kiedykolwiek? Że nie jest to po prostu zlepek scenek stworzonych na silniku tylko na potrzeby tego wprowadzenia.?

A może masz wiedzę, że prolog jednak powstał? Jeśli tak, to musiałby to być kawał gry wielkości Phantom Liberty. Zakładając, że jest w bardzo surowej wersji, jego implementacja w grze wymagałaby całych kwartałów pracy dla dużej części zespołu. A zespół już w większości został rozmontowany a ludzie trafili do innych projektów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żadnego prologu nie było i nie będzie. Prędzej ktoś moda na to zrobi.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, zozolek napisał:

Ukończone DLC. Spoko, bez szału - w sumie nic nie spowodowało opadu kopary. Optymalizacyjnie tak gra powinna wyglądać na starcie, wiec można im zwrócić honor za 3 lata poprawiania babola.  Nie mniej jednak AI nadal jest tępe, przechodzenie przewracają się o siebie i zachowują dziwnie . . . 

8,5/10 daje. 

 

 

 

Na klocku mam ruch samochodowy spory,  ale co chwila ktoś wjeżdza na chodznik albo się zderze na pustej drodze z innymi furami...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TomcatAle te zderzenia, to chyba tylko w chwilach paniki, gdy strzelasz lub w pobliżu jest strzelanina? Generalnie w reakcji na Twoje agresywne zachowanie.

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, tgolik napisał:

Nie potrzebuję linków do Cyberpunka, bo gram na bieżąco i widzę glicze. Są i nic tego nie zmieni, bo problem tkwi w Red Engine.

Nie panie kolego, to się po prostu nazywa niedbalstwo i lenistwo, olewanie i przesuwanie zgłoszeń graczy gdzieś na sam koniec listy "to do". Silnik nie jest tu niczemu winien jeśli trafił w nieodpowiednie ręce. Ostatecznie niektóre glitche pochodzą jeszcze z okresu premiery gry więc tym bardziej jest to niewybaczalne. Szlag mnie trafił definitywnie kiedy na koniec gry w cutscenkach widziałem przyklejony niedbale pistolet do ręki mojego V co burzyło całą immersję sceny - finałowej sceny, która miała za zadanie ukazać mi jakieś emocje dokonanych wyborów i ich konsekwencje, a przez ten jeden glitch scena przerodziła się w pożałowania godny wypierd, który zniszczył mi ostateczny odbiór gry i cały finał rozgrywki.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...