Skocz do zawartości
IIMechatronikII

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

15min gry po patchu i sciny zniknely czyli jak zwykle sie ulezala, DX12 dziala miodzio jak dotychczas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

15min gry po patchu i sciny zniknely czyli jak zwykle sie ulezala, DX12 dziala miodzio jak dotychczas.

chopie, przed patchem od razu chodziło jak "mniodzio" pod dx12, jedynie w menu przed wejściem na mapę były dziwne ściny, a tak od samego początku rozgrywki mogłeś szaleć - mam 15 min czekać, aż przestanie mi rwać bo tak sobie pseudoprogramiści z "DICZE" wymyślili? Tyle to czasem nawet runda nie trwa :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie od samego poczatku do teraz dx 12 jest niegrywalny. tylko dx 11. gdyby zrobili gre pod jedno api np DX 12 to pewnie nie byloby problemow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak miałem gtx 1060 też cały czas był niegrywalny, ale odkąd kupiłem w czerwcu gtx1660 praktycznie do listopada cały czas grałem na dx12, po ostatnim patchu i dodaniu wojny na morzu wszystko się zesrało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chopie, przed patchem od razu chodziło jak "mniodzio" pod dx12, jedynie w menu przed wejściem na mapę były dziwne ściny, a tak od samego początku rozgrywki mogłeś szaleć - mam 15 min czekać, aż przestanie mi rwać bo tak sobie pseudoprogramiści z "DICZE" wymyślili? Tyle to czasem nawet runda nie trwa :lol2:

 

DX12 działa idealnie zero ścinek.. Przycina tylko jeśli grasz poraz pierwszy nowa mapę lub po świeżej instalacji gry - później jest już ok..

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no o tym piszę, o tych ścinach na początku map, na dx11 tego nie mam więc po wuja mi ten dx12 i wkurzanie sie przez kilka minut , czuje sie jak we wczesnych latach 2000ych, gdzie przy 4gb ramu tak w niektórych grach doczytywało, które już śmiało z 8 korzystały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie przed patchem 5.2 zarówno na DX12 jak i na DX11 było płynnie z tym, że w DX11 miałem sporo niższą wydajność więc grałem w DX12 tak aby utrzymać powyżej 120kl/s. Po patchu w obydwu trybach nadal jest płynnie ale DX12 zanotował spadek wydajności a DX11 wzrost :E

Obecnie gra mi się lepiej w DX11 :E

 

Co do patcha 5.2.

DICE moim zdaniem tym patchem kompletnie spierdoliło cały rok prac jakie włożyli w BF5. Co za głąby tam siedzą? :mad2:

Rok czasu pracowali, wprowadzali modyfikacje broni, obrażeń itd. i jednym patchem rozjebali wszystko - cały roczny dorobek! Na temat ttk to już nawet nie chce mi się pisać. Jednym patchem wzmocnili zarówno samoloty, które były OP jak i czołgi, które również były OP a piechocie znerfili bronie do zadawania obrażeń. Co za kretyn to wymyślił? Panzerfaust czyli najmocniejsza broń dystansowa przeciw czołgom po patchu zadaje 12hp obrażeń gdzie pod ręką masz 2 sztuki + jedną, którą można podnieś. No kurwa 7 rakiet aby średniej klasy czołg zniszczyć :mad2:

To samo z samolotami gdzie znerfili działko AA i wyrzutnie rakiet (nazwy nie pamiętam) a zwiększyli siłę rażenia samolotów, które i tak były OP.

Rozjebali tą grę w p...u! :mad2:

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no o tym piszę, o tych ścinach na początku map, na dx11 tego nie mam więc po wuja mi ten dx12 i wkurzanie sie przez kilka minut , czuje sie jak we wczesnych latach 2000ych, gdzie przy 4gb ramu tak w niektórych grach doczytywało, które już śmiało z 8 korzystały

 

Nie zrozumiałeś.. Te ściny występują tylko przy pierwszymym uruchomieniu nowej mapy, której nigdy wcześniej nie grałeś lub świeżo po instalacji na nowo gry - później już takich przyciec nie mam - czyli mogę odpalać dowolna mapę kiedy chce i jest miodzio.

 

To tak jakby gra ustawiła sobie jakiś cache na przyszłość lub instalowala shadery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chopie, przed patchem od razu chodziło jak "mniodzio" pod dx12, jedynie w menu przed wejściem na mapę były dziwne ściny, a tak od samego początku rozgrywki mogłeś szaleć - mam 15 min czekać, aż przestanie mi rwać bo tak sobie pseudoprogramiści z "DICZE" wymyślili? Tyle to czasem nawet runda nie trwa :lol2:

Od dawna jest tak samo ze po kazdym patchu sa scinki i nigdy nie bylo tak ze latalo to od strzala po nowej akt. Schemat jest ten sam od bardzo dawna co akt gry a wy sie jak pelikany lapicie jakbyscie pierwszy raz gre odpalali. Ta gra tak ma i jak ci sie nie chce 15min polatac z lekkimi dropami to nie graj.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy jest sens przejsc na 1803/9 zeby poprawic plynnosc czy to sa miejskie legendy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi czy jest sens przejsc na 1803/9 zeby poprawic plynnosc czy to sa miejskie legendy?

Przejścia czy zejścia? bo mamy już 1909 :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz o co mi chodzi

Jeśli chodzi o to co myślę to najlepiej jak będziesz miał wszystkie stery i system aktualne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam z tym DX12 trzeba chwilę pograć i lagi mijają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym co DX12 źle działa albo i na odwrót :) niech skasują sobie C:\USER\ user name - \Appdata\Local\Battlefield V\Shaders\ po wykasowaniu tych plików podczas pierwszej rozgrywki na danej mapie będzie wam trochę klatkowało , shadery będą się dostosowywać do każdej mapy w która będziecie grali po raz pierwszy od skasowania tych plików .

Warto te pliki kasować po kilkukrotnej zmianie sterownmików !! !!

 

Ten sam trik działa od czasów BF2 tyle że dziś plik z danymi dla shaderów zajmuje 40-70 MB kiedys 2-3 MB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wykonać misję ulep bałwana? A raczej gdzie go można ulepić?

EDIT: ok już znalazłem filmik na yt.

Edytowane przez jarecki94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym co DX12 źle działa albo i na odwrót :) niech skasują sobie C:\USER\ user name - \Appdata\Local\Battlefield V\Shaders\ po wykasowaniu tych plików podczas pierwszej rozgrywki na danej mapie będzie wam trochę klatkowało , shadery będą się dostosowywać do każdej mapy w która będziecie grali po raz pierwszy od skasowania tych plików .

Warto te pliki kasować po kilkukrotnej zmianie sterownmików !! !!

 

Ten sam trik działa od czasów BF2 tyle że dziś plik z danymi dla shaderów zajmuje 40-70 MB kiedys 2-3 MB

lecę od kilku godzin z tymi mapami, wykasowałem te shadery, ale to jest po prostu kpina (ciekawe jak będzie jak drugi raz wejdę na którąs z tych map co już w miarę było) żeby tak to działał0 - to już lepiej było przy bf2 ponad 12 lat temu jak grałem na Athlonie xp i jakiejś 2 gb ramu, a goście mieli pierwsze c2d intela i 2x więcej ramu, jak musiałem latać na początku po mapie żeby mi wszystko doczytało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś o zmianie TTK na stare czy dalej będą psuć grę dla noobów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież już w tym 1-gigowym patchu z niedzieli kilka giwer pozmieniali, nie wnikałem które przejrzyj sobie patchnotes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś o zmianie TTK na stare czy dalej będą psuć grę dla noobów?

 

Przecież patch który zmienił ttk nie ułatwia gry a wręcz jest na odwrot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież patch który zmienił ttk nie ułatwia gry a wręcz jest na odwrot.

Sorry ale żebym musiał wpakować 3/4 magazynku żeby kogoś ubić jest daremne

 

Przecież patch który zmienił ttk nie ułatwia gry a wręcz jest na odwrot.

Zmienili bardzo małą część

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co by nie zrobili to od Niedzieli poleciało w cholerę banów i jakby cziterów teraz mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się teraz dobrze gra. Ale TKK jeszcze bym delikatnie skrócił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym co DX12 źle działa albo i na odwrót :) niech skasują sobie C:\USER\ user name - \Appdata\Local\Battlefield V\Shaders\ po wykasowaniu tych plików podczas pierwszej rozgrywki na danej mapie będzie wam trochę klatkowało , shadery będą się dostosowywać do każdej mapy w która będziecie grali po raz pierwszy od skasowania tych plików .

Warto te pliki kasować po kilkukrotnej zmianie sterownmików !! !!

 

Ten sam trik działa od czasów BF2 tyle że dziś plik z danymi dla shaderów zajmuje 40-70 MB kiedys 2-3 MB

sposób działa, przez kilka dni ograłem wszystkie mapy, niektóre po kilka razy i jest o wiele lepiej, aczkolwiek do dx11 i tak brakuje tej płynności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...