Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

dawidoxx

Diablo 4 PC, PS5, XBOX

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, ToCav napisał:

A co mnie obchodzi to co wypisujecie. Co ma osiągnięcie któregoś poziomu do skalowania przeciwników? 😂. Ja mówię o skalowaniu stworków, które jest widoczne od początku gry. Nienawidzę czegoś takiego bo to psuje zabawę. Pamiętam tę mechanikę w Oblivion, - coś strasznego. Przy Skyrim to zmieniono, na szczęście. 

Jakbys zagral to moze bys zrozumial zalozenie gry. Open world masz zawsze na tym samym poziomie co Ty, z wylaczniem WB.
Instancje (NMD) masz o okreslonym poziomie, wiec mozesz wejsc na instancje t1 z mobami 50 lvl, a mozesz wejsc na instancje t50 z mobami 100 lvl. Na obie mozesz wejsc na 50 lvlu Twojej postaci. 

Placzesz na forum, a ewidentnie masz braki w ogarnieciu contentu gry i nie za bardzo rozumiesz jak d4 'dziala'. Smiem twierdzic, ze tego co to jest item power tez nie rozumiesz (jak sie skaluja wartosci wzgledem Twojego lvlu/lvlu mobow). 
Dyskusja z Toba wyglada jak gra z wroblem w szachy, nasrales juz wiec mozesz leciec. Ciao

Edytowane przez offensive
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, ToCav napisał:

Nie interesują mnie żadne instancje. Chce normalną grę o normalnej mechanice. Chce się poczuć jak na przykład w Skyrim czy Mass Effect. Czyli eksploruje teren i natrafiam na ciekawe miejsce a tu przeciwnicy o wiele trudniejsi. Więc uciekam albo próbuje walczyć. Idę dalej i widzę przeciwników na moim poziomie i wtedy rywalizuje. 

Idealną mechanikę oferuje firma Piranha. A blizzard ciągle idzie na łatwiznę od Diablo 3, który był ogromnym rozczarowaniem i tak prostej gry już dawno nie widziałem. 

To chyba pomyliłeś gatunki i możesz grać w prehistoryczne gry sprzed 20 lat. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ToCav napisał:

A co mnie obchodzi to co wypisujecie. Co ma osiągnięcie któregoś poziomu do skalowania przeciwników? 😂. Ja mówię o skalowaniu stworków, które jest widoczne od początku gry. Nienawidzę czegoś takiego bo to psuje zabawę. Pamiętam tę mechanikę w Oblivion, - coś strasznego. Przy Skyrim to zmieniono, na szczęście. 

Potwory skalują się do lvl postaci a nie jej mocy. To od itemów progresujemy najbardziej, a nie od wbitego levela. Poza tym nawet w fabule są tereny o mobach o wyższym lvl od nas, z którymi się męczymy, albo nawet nie mamy szans jak odpowiednio nie wylevelujemy, lub nie stworzymy dobrego builda z itemami. Bo skalowanie działa z dołu w górę, a nie z góry na dół. Żeby wejść na wyższe poziomy trudności też potrzeba progresu.

Dzięki skalowaniu potworów, mogę chodzić gdzie chcę i dobrze się bawić, dobrze expiąc i zdobywać dobre itemy, a nie że 90% świata jest useless bo mobki padają w ułamek sekundy i dają zero expa i itemów. Po skończeniu gry mogę robić wszystkie zadania poboczne na spokojnie, bez marudzenia typu "mogłem zrobić je wcześniej ,bo teraz to gówno dają".

Edytowane przez bocieque
  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ToCav napisał:

Nie interesują mnie żadne instancje. Chce normalną grę o normalnej mechanice. Chce się poczuć jak na przykład w Skyrim czy Mass Effect. Czyli eksploruje teren i natrafiam na ciekawe miejsce a tu przeciwnicy o wiele trudniejsi. Więc uciekam albo próbuje walczyć. Idę dalej i widzę przeciwników na moim poziomie i wtedy rywalizuje. 

Idealną mechanikę oferuje firma Piranha. A blizzard ciągle idzie na łatwiznę od Diablo 3, który był ogromnym rozczarowaniem i tak prostej gry już dawno nie widziałem. 

jak chcesz mechaniki ze skyrima czy ME to graj w te gry, to jest HnS i do tego dawno przed premiera była informacja o skalowaniu, którego bardzo nie lubisz i chyba mi nie powiesz że kupiłeś diablo?

Jak nie kupiłeś to no cóż, może poszukaj innej która ci będzie pasować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemożliwe, wypadły mi spodnie zgodne z buildem i nawet aspekt prawie na max :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to jestem taki lamus w tą grę. Dziś się dopiero dowiedziałem, że jest PvP :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nekro poziom 100 osiągnięty. Drugi Nekro 75 lvl i nadal bawię się świetnie. Póki co, 80 poziom koszmarnych lochów zaliczony.

 

Kilka osób tutaj wypowiada się na temat skalowania i jak źle im z tym, nie przyjmując do wiadomości oczywistej idei tego systemu:

- Punkty renomy wymagają praktycznie wyczyszczenia danego regionu z pobocznych zadań, znalezienia ołtarzy Lilith i zdobycia ST, prawie nikt tego nie robi na początku gry(a nawet jeśli to 4 i 5 poziom i tak jest odblokowany dopiero po osiągnięciu WT3), znakomita większość po przejściu kampanii; jeśli potwory by się nie skalowały z poziomem gracza to byłaby to jedna, wielka strata czasu. Dzięki tej mechanice, zdobywacie normalne doświadczenie, zadania poboczne dają wam również adekwatną(procentowo) ilość. Przedmioty, które Wam wypadną mają odpowiedni poziom i statystyki, a nie lvl 5 i totalny śmieć.

- Możecie grać w drużynie przy sporej różnicy poziomów i każdy będzie "użyteczny", bo bije mobki na swoim poziomie.

- Czuć ogromny postęp w sile naszej postaci w różnych punktach rozwoju, głównie ze względu na synergię danego builda, którą osiągacie w określonych momentach, ale również po zmianie broni na silniejszą(obrażenia umiejętności ofensywnych skalują się z obrażeniami broni) oraz po dojściu do określonych miejsc na tablicy paragonów(gniazda na glyfy oraz legendarne nody, ponownie synergia). Oczywiście pod warunkiem, że rozumiecie matematykę, mnożniki i zrobiliście builda aby miał ręce i nogi. Rozsądnych buildów(czyli takie, które wyczyszczą koszmarne lochy WT4, Sigil lvl 40-50), jest bardzo wiele, lekko 5+ na klasę. 

- Warto pamiętać, że skalowanie potworów kończy się na 94 poziomie w strefach neutralnych, a koszmarne lochy mają zawsze stały poziom -> 54 + poziom Sigila.

 

Pętla endgame jest dobrze przemyślana i wygląda następująco:

- Robicie normalne lochy z najlepszą gęstością elit dla expa i przedmiotów, wychodzicie z lochu, opuszczenie gry(poczekajcie te 9 sekund), wchodzicie i ponownie. Jeden run powinien Wam zając koło 6-7 minut docelowo. W ten sposób można również relatywnie szybko wyfarmić złoto, które w DIV ma sporą wartość.

- W przerwach, co 1g15 minut idziecie na Helltide, gdzie zabijacie mobki(robienie eventów wskazane, bo opróćz kryształów jeszcze obole wyfarmicie) aby zebrać 350 kryształów, otwieracie obie tajemnicze skrzynie(175 kryształów każda, średnio od 3-5 legend wylatuje), docelowo powinno to zająć 20-25 minut.

- Poziomy glyfów nabijacie w koszmarnych lochach, optymalnie na poziomie 15-25 Sigila, WT4 aby było relatywnie szybko. Zwróćcie uwagę na modyfikatory, bo niektóre są bardzo upierdliwe dla danej klasy/builda.

- Siłę swojego builda sprawdzacie cisnąć wysokie poziomy koszmarnych lochów(WT4). Relatywnie rozsądny build powinien wyczyścić Sigil poziom 40-50. Totalne ciśnięcie jeszcze wyższych poziomów wymaga już innego podejścia do tworzenia takowego i jego aspektów, ale o tym przy innej okazji.

 

Edytowane przez Mripper
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja dodam, że na ten moment jeszcze pewnie przez chwilę najlepszym dungiem pod expa/farmienie itemow jest Eridu.

Solo około 1.15 min mi się schodzi na 500k Expa.

W 4 man party zależy od setupu, ale do max 1.5 minuty to robimy. Przy party jest ten plus, że szybciej jest reset dunga (nie trzeba się relogowac) I potki zostają.

Każdy relog to strata potki (5% xp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te 666 :devil:    jak by celowo. :E 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Około 10 mln kopii gry w 5 dni, aż nie chce się wierzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 baniek to jeszcze nic niespotykanego. Cyberek miał 8 baniek w samych preorderach i po 10 dniach 13 baniek.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie tylko czekamy na endgame. Bo to co zaserwowali w obecnej wersji gry to trochę śmiech dla tych którzy grali w D3. Może sezon przyniesie troszkę świeżości. 

Po 100lvl min-max i push ND czy nowa postać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, maguu napisał:

Wszystko pięknie tylko czekamy na endgame. Bo to co zaserwowali w obecnej wersji gry to trochę śmiech dla tych którzy grali w D3. Może sezon przyniesie troszkę świeżości. 

Po 100lvl min-max i push ND czy nowa postać?

A co takiego miało D3 na premierę lepszego? Farmer żony kowala? Xd 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, maguu napisał:

Wszystko pięknie tylko czekamy na endgame. Bo to co zaserwowali w obecnej wersji gry to trochę śmiech dla tych którzy grali w D3. Może sezon przyniesie troszkę świeżości. 

Po 100lvl min-max i push ND czy nowa postać?

Bez urazy, ale to jakieś kompletne brednie.

A co takiego robiłeś po wymaksowaniu lvl w D3? Głębokie szczeliny.... i chyba faktycznie żonę kowala... ;)

Tyle tylko, że zrobienie samego maks levelu(nie paragonów), w DIII zajmowało ile? 3-4 godziny jeśli cisnąłeś? W Diablo IV tak lekko ze 100+ godzin. Ile tam buildów na klasę było? 2 no góra 3 na klasę, tutaj na start spokojnie jest 5+. 

Dawno było powiedziane i to jest prawda, że endgame w podstawowej wersji Diablo IV ma więcej zawartości, możliwości oraz zajmuje znacznie więcej czasu niż w finalnej wersji Diablo III.

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mripper napisał:

Bez urazy, ale to jakieś kompletne brednie.

A co takiego robiłeś po wymaksowaniu lvl w D3? Głębokie szczeliny.... i chyba faktycznie żonę kowala... ;)

Tyle tylko, że zrobienie samego maks levelu(nie paragonów), w DIII zajmowało ile? 3-4 godziny jeśli cisnąłeś? W Diablo IV tak lekko ze 100+ godzin. Ile tam buildów na klasę było? 2 no góra 3 na klasę, tutaj na start spokojnie jest 5+. 

Dawno było powiedziane i to jest prawda, że endgame w podstawowej wersji Diablo IV ma więcej zawartości, możliwości oraz zajmuje znacznie więcej czasu niż w finalnej wersji Diablo III.

Sztuczne wydłużenie gry przez power skipy. Fabuła D IV kończy się na ~35 poziomie lekko gdyby nie sztuczne podniesienie wymaganego poziomu dwukrotnie. 50 poziom powinien być maksymalny i dalej powinny wchodzić tylko paragon poziomy, skalowanie potworów w ND powinno być od 50 poziomu. 

Na razie w D IV robimy to samo, tylko inaczej się nazywa i nie ma czasu wymaganego więc możesz bić się z elitą 10 minut. :E W D IV powinni dodać czas do ND, serio. Jeśli masz za mało dmg, to nie powinieneś móc progresować.

W D III max lvl przy launchu? Chyba sobie żartować że 3-4h. W ostatnich sezonach kiedy wypadła ci korona i gem to faktycznie mogłeś zrobić szybko, ale tylko dlatego że dali mega power upy z sezonowych mocy. D III przy launchu miał kilkanaście nerfów potworów :E 

Gdyby nie Helltide to D IV miałby dosłownie tyle samo contentu ile finalna wersja D III. 

 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, TheMr. napisał:

Sztuczne wydłużenie gry przez power skipy. Fabuła D IV kończy się na ~35 poziomie lekko gdyby nie sztuczne podniesienie wymaganego poziomu dwukrotnie. 50 poziom powinien być maksymalny i dalej powinny wchodzić tylko paragon poziomy, skalowanie potworów w ND powinno być od 50 poziomu. 

Na razie w D IV robimy to samo, tylko inaczej się nazywa i nie ma czasu wymaganego więc możesz bić się z elitą 10 minut. :E W D IV powinni dodać czas do ND, serio. Jeśli masz za mało dmg, to nie powinieneś móc progresować.

W D III max lvl przy launchu? Chyba sobie żartować że 3-4h. W ostatnich sezonach kiedy wypadła ci korona i gem to faktycznie mogłeś zrobić szybko, ale tylko dlatego że dali mega power upy z sezonowych mocy. D III przy launchu miał kilkanaście nerfów potworów :E 

Gdyby nie Helltide to D IV miałby dosłownie tyle samo contentu ile finalna wersja D III. 

 

Porównałem tempo wbicia maksymalnego levelu w finalnej wersji DIII(choć nawet kilka sezonów do tyłu było ekstremalnie szybko) do obecnej w DIV, dzieli je przepaść. Nawet jeśli porównasz DIII na premierę vs DIV na premierę to nadal DIV zajmie Ci o wiele więcej czasu.

Premierę DIII pamiętam dobrze, same osy w akcie II były nerfione chyba z 4 razy, bo 1-hitowały wszystkich. :D

I zgadzamy się, jest Helltide, więc Diablo IV na więcej contentu na sam start niż Diablo III w finalnej wersji, a On wcześniej pisał, że jest odwrotnie, co uważam za bzdurę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Mripper napisał:

Bez urazy, ale to jakieś kompletne brednie.

A co takiego robiłeś po wymaksowaniu lvl w D3? Głębokie szczeliny.... i chyba faktycznie żonę kowala... ;)

Tyle tylko, że zrobienie samego maks levelu(nie paragonów), w DIII zajmowało ile? 3-4 godziny jeśli cisnąłeś? W Diablo IV tak lekko ze 100+ godzin. Ile tam buildów na klasę było? 2 no góra 3 na klasę, tutaj na start spokojnie jest 5+. 

Dawno było powiedziane i to jest prawda, że endgame w podstawowej wersji Diablo IV ma więcej zawartości, możliwości oraz zajmuje znacznie więcej czasu niż w finalnej wersji Diablo III.

Bez urazy lecz najwidoczniej pomyliłeś mid-game z end-gamem. 

Wszystko to co wymieniłeś powyżej prowadzi do jednego celu, pushowaniu ND. I to w jakiej formie będziesz min-maxował postać i ulepszał gear nie robi różnicy. Nightmare dungi to nic innego jak głębokie szczeliny. I oto mi chodziło pisząc że "czekamy na endgame" - którego ewidetnie brakuje.

Wystarczy poczytać wypowiedzi graczy którzy wbili 100lvle. 

A co do mid-gamu to jak dla mnie 8/10. A rozgrywka i progresowanie postaci wciąga niesamowicie. W grze mam lekko 100+ godzin i 99lvl.   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, maguu napisał:

Bez urazy lecz najwidoczniej pomyliłeś mid-game z end-gamem. 

Wszystko to co wymieniłeś powyżej prowadzi do jednego celu, pushowaniu ND. I to w jakiej formie będziesz min-maxował postać i ulepszał gear nie robi różnicy. Nightmare dungi to nic innego jak głębokie szczeliny. I oto mi chodziło pisząc że "czekamy na endgame" - którego ewidetnie brakuje.

Wystarczy poczytać wypowiedzi graczy którzy wbili 100lvle. 

A co do mid-gamu to jak dla mnie 8/10. A rozgrywka i progresowanie postaci wciąga niesamowicie. W grze mam lekko 100+ godzin i 99lvl.   

Yyy? Wbiłem poziom 100 już chwilę temu i to na Nekro, trzy buildy praktycznie(blisko) wymaksowałem, na drugiej postaci 80 lvl, ND lvl 80 zaliczyłem, więc... no nie. 

Nikt nie twierdził, że ND to coś innego niż GR, choć osobiście wolę ND. Nie bardzo w takim razie rozumiem jakiego, innego endgame Ty oczekujesz? W prawie każdym ARPG masz jedną, najczęściej nieograniczoną(w sensie na ile min-max build Ci pozwoli) formę endgame i to tyle. Dodatkowo dla wielu, szczególnie jeśli idziesz już dosłownie na % min-max buildu farmienie idealnych przedmiotów(i rolli na nich) jest totalnym endgame, który w tej grze osiągnąć jest ekstremalnie trudno(do tego dochodzi dropienie ekstremalnie rzadkich uników jak Grandfather czy Harlequin Crest). 

Edytowane przez Mripper
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Mripper napisał:

Yyy? Wbiłem poziom 100 już chwilę temu i to na Nekro, trzy buildy praktycznie(blisko) wymaksowałem, na drugiej postaci 80 lvl, ND lvl 80 zaliczyłem, więc... no nie. 

Nikt nie twierdził, że ND to coś innego niż GR, choć osobiście wolę ND. Nie bardzo w takim razie rozumiem jakiego, innego endgame Ty oczekujesz? W prawie każdym ARPG masz jedną, najczęściej nieograniczoną(w sensie na ile min-max build Ci pozwoli) formę endgame i to tyle. Dodatkowo dla wielu, szczególnie jeśli idziesz już dosłownie na % min-max buildu farmienie idealnych przedmiotów(i rolli na nich) jest totalny endgame, który w tej grze osiągnąć jest ekstremalnie trudno(do tego dochodzi dropienie ekstremalnie rzadkich uników jak Grandfather czy Harlequin Crest). 

Bardzo możliwe, iż miałem za duże oczekiwania. Liczyłem na to, że mają jakieś "asy w rękawie". Dlatego napisałem, że brakuje co robić na końcu ponieważ to co zaserwowali na premierę "ideowo" jest niemal identyczne jak to co robiliśmy w D3.

To już oklepane wojny klanów w Immortalu są jakąś "nowością". 

Nie komentując już jak rozwiązali ogólny temat "klanów", które nie mogą nawet wspólnie iść bić world bossa bo party limit to 4 graczy, sic! 

Edytowane przez maguu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrozumiałe, jeśli oczekiwałeś czegoś zupełnie nowego, to faktycznie nic takiego tutaj nie ma(no powiedzmy minus Helltide).

Klany zostały potraktowane tak jak PVP - poboczne i kompletnie nieistotne z punkty widzenia rozgrywki. Dali, bo obiecali, ale nie żeby przy tym jakoś szczególnie się napracowali.

Jeszcze tylko wracając do tego, co TheMr napisał odnośnie sztucznie wydłużonej kampanii, co z pewnością po części jest prawdą, ale też przypuszczam, iż jest to przygotowane pod dodatki. Dwa już zapowiedziane, można przypuszczać, że ją wydłużą znacząco, pewnie do około 60-70 poziomu postaci jeśli ktoś będzie tylko cisnął główną linię fabularną. W takim wariancie - ma to sens.

Inne, nowe aktywności endgame... Trudno powiedzieć, może czymś zaskoczą, ale wolę się nie nastawiać, bo wiadomo jak to bywa z oczekiwaniami. ;) 

Edytowane przez Mripper
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś muszą sobie zostawić na dwa dodatki które są w planach :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Mripper napisał:

Yyy? Wbiłem poziom 100 już chwilę temu i to na Nekro, trzy buildy praktycznie(blisko) wymaksowałem, na drugiej postaci 80 lvl, ND lvl 80 zaliczyłem, więc... no nie. 

Nikt nie twierdził, że ND to coś innego niż GR, choć osobiście wolę ND. Nie bardzo w takim razie rozumiem jakiego, innego endgame Ty oczekujesz? W prawie każdym ARPG masz jedną, najczęściej nieograniczoną(w sensie na ile min-max build Ci pozwoli) formę endgame i to tyle. Dodatkowo dla wielu, szczególnie jeśli idziesz już dosłownie na % min-max buildu farmienie idealnych przedmiotów(i rolli na nich) jest totalnym endgame, który w tej grze osiągnąć jest ekstremalnie trudno(do tego dochodzi dropienie ekstremalnie rzadkich uników jak Grandfather czy Harlequin Crest). 

ND+ by się przydało, zwiększające poziom trudności ale leci Ci kolejny poziom itemów dostępny dla tych którzy już mają wymaksowaną postać. Np. więcej negatywnych afixów. Albo właśnie ND na czas. Byłoby to jednak coś innego niż zwykłe ND. 

W dodatku D IV brakuje wielu QoL z D III, np. autopickup gemów jak wypada dużo w tym samym miejscu, brakuje miejsca na materiały (limit to 9999), kiedy w D III potrafiłem mieć po 25k :E Leaderboard z poziomu gry, jak już mamy to MMO to chciałbym wiedzieć ile graczy jest w danej strefie ze mną. Bo na razie współpraca z innymi graczami to jest na zasadzie FFA :E A to może większa by była interakcja między graczami jakby można było robić z poziomu gry jak w WoWie grupy pod - czyszczenie dungów, side quest itp. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo porównujcie D4 na premierę z d3 na premierę kiedy nie było gr itp. Wtedy D4 oferuje znacznie więcej. I z czasem czyli kolejnymi sezonami będzie tego więcej (oby)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, TheMr. napisał:

W dodatku D IV brakuje wielu QoL z D III, np. autopickup gemów jak wypada dużo w tym samym miejscu, brakuje miejsca na materiały (limit to 9999), kiedy w D III potrafiłem mieć po 25k :E Leaderboard z poziomu gry, jak już mamy to MMO to chciałbym wiedzieć ile graczy jest w danej strefie ze mną. Bo na razie współpraca z innymi graczami to jest na zasadzie FFA :E A to może większa by była interakcja między graczami jakby można było robić z poziomu gry jak w WoWie grupy pod - czyszczenie dungów, side quest itp. 

Filtrowanie skrzynki/depo, opcja sortująca po item powerze to meh..  Ale mi chyba najbardziej brakuje opcji podglądu itemka leżacego jeszcze na ziemi. 

Btw. też robiliście kolejne postacie/"muły" tylko po to by trzymać itemki, bo 4 zakładki to za mało? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...