@Kyle_PL, generalnie gry przy uruchomieniu sprawdzają ilość rdzeni fizycznych i logicznych procesora i do tego dostosowują ilość uruchamianych równocześnie wątków. Nie trafiłem do tej pory na grę, w której byłaby wyższa wydajność powyżej 16 wątków. Sprawdzałem oczywiście w najniższej rozdzielczości, żeby karta graficzna nie ograniczała FPS. Przy włączonym HT rdzenie E nic nie dawały a przy wyłączonym HT wystarczyło 8 rdzeni E. W niektórych grach jest ustalony limit, np. Assassin's Creed Mirrage korzysta równocześnie z nie więcej niż 10 wątków nawet jeżeli CPU ma więcej rdzeni.
Jakich ustawien HDR uzywacie? Jak wlaczam contrast na dramatic to w pomieszczeniach jest czarno, jak daje na normlany to jakby kolory wyblakle bardziej byly... Oled Alienware DWF
@T_G tutaj można podyskutować o tym rozwiązaniu MS..
1. Ma działać lokalnie
2. Jako opcja dostępna tylko dla urządzeń obsługujących copilot+ czyli posiadających moduł NPU.
Biorąc pod uwagę jak rozrastają się rozwiązania AI i do jakich rzeczy może być wykorzystana prędzej czy później jakiś większy zakres kontroli sieci i komputerów nas czeka, choć też jestem temu przeciwny.