Skocz do zawartości
qjin

Assassin's Creed III

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż to, otóż to. Ja niedawno skończyłem Revelations (rok po Brotherhoodzie) i na "trójkę" chęć zmniejszyła się sporo, na tyle, że pewnie w dniu premiery odpuszczę. Chyba że zmiany w rozgrywce będą na tyle zauważalne, że ta chęć powróci.

 

Revelations to kolejny zapychacz, w dodatku zrobiony gorzej niż Brotherhood - okrojony mocno, mniej rozbudowany, powtarzalne zadania poboczne (na tyle, że sobie je darowałem, wykonując tylko główny wątek), z bzdurnymi pomysłami a'la Tower Defense (po kiego biesa to w grze akcji?!) czy dziwaczne poziomy dla Desmonda w konwencji FPP (co za zgroza, omijałem szerokim łukiem!). Jedynie fabularnie jest w miarę ok, chyba nawet lepiej niż w poprzedniej części, choc tez bez szału, ledwie "przyzwoicie".

 

Ale Ubisoft Montreal musi dużo poprawić, przede wszystkim skupić się na fabule, nowej postaci, ZADANIACH (ile razy można robić to samo tylko w innym miescie?), nie tylko tyczących się wątku przewodniego, ale również, a może nawet przede wszystkim - pobocznych. W ogóle model rozgrywki jak dla mnie jest do wymiany. Zmieniliby też system "zbieractwa" - ile razy mozna latać po lokacjach za skrzyneczkami, schowkami z bronia czy pieniedzmi. Grafika to pół biedy, moim zdaniem Revelations wciąż wygląda nieźle, zwłaszcza modele głównych charakterów i mimika nieco poprawiona w stosunku do poprzedniczek.

 

Wałkują to samo teraz co roku, Revelations i AC III potwierdza to, co zapoczatkowal Brotherhood, że robi sie coraz bardziej niestrawny tasiemiec jak Call of Duty, FIF-y i inne enbijeje wydawane w tak krótkim odstępie czasu.

 

czyli jednym zdaniem polecieli na kase zachłyśnięci sukcesem po pierwszej częsci i zapomnieli o pasji i rozwoju ;) oby zmienili politykę w stosunku do tej gry bo ma potencjał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest i trailer z gamplayem:

 

 

Jak dla mnie świetnie to wygląda, finiszery, bieganie po drzewach... Niektore elementy pewnie będą mocno oskryptowane ale mimo wszystko czekam niecierpliwie ;)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda podobnie jak w poprzednich częściach a jednak ma coś nowego i takiego klimatycznego. No, no może aukcja w juesej nie jest takim złym pomysłem? Mogliby jeszcze podtapetować silnik gry bo ten już robi się przestarzały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość se walczy z jednym żołnierzem, a 20 innych chłopa wokół nich stoi ze strzelbami i się gapi:lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogliby jeszcze podtapetować silnik gry bo ten już robi się przestarzały.

Teoretycznie jest on poprawiony, ponoć znacznie (nowa wersja Anvil). Ten fragment z rozgrywki chyba faktycznie jest z bardzo wczesnej wersji, bo gra prezentuje sie blado. Nie mowie tu tylko o oprawie wizualnej, ale gameplay nie dość, że nie zwiekszyl apetytu, to jeszcze zmniejszyl i tak juz zmniejszony po Revelations.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Krytkujecie , a AC jest jedną z najlpeszych serii gier jaka wyszła , jeżeli chodzi o gry akcji tpp . Dla mnie żadna gra oprócz Mafii nie zrobiła takiego wrażenia , w rpg nie gram , albo się starzeję albo teraz każda gra jest bez polotu .

 

Ciacho a co jak napier.... z nefretytowym mieczem czy bijesz hordy nieumrałych to jest realistyczne nie ma co .

 

Co do silnika gry wystarczy przeczytać co pisze na początku trailera , co za ludzie .

Edytowane przez kafaros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, to jest bardzo dziwne, jak zbiega sie w takim AC I dookoła ciebie 5 strażników, a atakuje cie jeden... Dobra, jak tego jednego od razu skontruje i jendym ruchem miecza poderżnę mu gardło to moze reszcie spada motywacja, ale nadal jest to dziwne... nierealistyczne jak filmy o Zorro... naiwne...

 

A teraz chcialbym zapytac, jak sobie wyobrazacie tę grę, gdyby atakowało nas kilku strazników jednocześnie, gdyby np po naszym ataku skierowanym na jednego z nich, drugi wbijał nam od razu miecz w nieosłoniete plecy? Jak byście sie bornili? A moze przyjecie jeszcze wiekszej liczby ciosów byloby relistyczne? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

 

A teraz chcialbym zapytac, jak sobie wyobrazacie tę grę, gdyby atakowało nas kilku strazników jednocześnie, gdyby np po naszym ataku skierowanym na jednego z nich, drugi wbijał nam od razu miecz w nieosłoniete plecy? Jak byście sie bornili? A moze przyjecie jeszcze wiekszej liczby ciosów byloby relistyczne? :E

 

Przede wszystkim Zabójcy działali z ukrycia, a nie na otwartym terenie, to był ich atut. Czym ciaśniej, ciemniej tym lepiej :D Odnoszę wrażenie, że w Batman: Arkham Asylum, w który teraz gram jest więcej skradania niż w serii Assassin's Creed. Poza tym nie ma co marudzić, oglądacie również filmy, gdzie są elementy walki z bronią lub bez, czasami koleś przyjmuje tysiące ciosów na głowę, często metalowymi prętami, a potem włącza mu się tryb hero i rozpier... swojego przeciwnika. Po prostu, jakby walki miały być przedstawiane realistycznie, to musiałyby trwać kilka sekund i widz oglądając taki film, po prostu przeżywałby to bez emocji. To samo strzelanie i odgłosy w kosmosie :) ...chcecie realizm, to wciskajcie w Star Wars mute podczas walk i wyłączcie te wybuchy ;)

 

To tylko gra, nic więcej...

 

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy tu popełniaja odgromny błąd. Traktuja te serie jako symulator assasina, a to poprostu fajne mordowanie z bieganiem po dachach i fajną fabułą (jak kogoś kręcą spiskowe klimaty).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To tylko gra, nic więcej...

Wiadomo, nie znaczy to jednak, że należy przymykać oko na przeciwników głupszych niż w Mario (które uważam za świetną grę). Nie chodzi mi o oddanie rzeczywistości, tylko niech nasz wróg wykaże się odrobiną inteligencji i nie czeka 1-2 sekund od ostatniego ataku aby spróbować nas dziabnąć, zwłaszcza, że dla kontrastu posiada świetną sieć informacji, bo wystarczy, że coś przeskrobiemy i już całe miasto nas szuka.

Edytowane przez Edhel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiście odechciało sie grac jak odpaliłem Brotherhood'a. Nawalili tam tyle kitu na sile, wszystkie te głupie punkty synchronizacji - po co to komu. Nudne questy poboczne, które i tak olewałem... Fabula ciekawa ale sam gameplay mnie odrzuca.

 

A teraz chcialbym zapytac, jak sobie wyobrazacie tę grę, gdyby atakowało nas kilku strazników jednocześnie, gdyby np po naszym ataku skierowanym na jednego z nich, drugi wbijał nam od razu miecz w nieosłoniete plecy? Jak byście sie bornili? A moze przyjecie jeszcze wiekszej liczby ciosów byloby relistyczne? :E

Zdecydowanie było by to możliwe, ale po pierwsze musieli by usunąć skupianie się na celu i ich przełączanie. Musieli by dać coś w stylu Wiedźmina, gdzie trzeba odskakiwać, unikać, a gdy machamy mieczami to uszkadzamy wszystkich do okola.

Niby ten to taki Assassin który eliminuje wszystkich po cichu, ale moim zdaniem jest tam dość mało możliwości, a chociaż w porównaniu do takiego Splinter Cell.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

alez oczywiscie, ze w batmanie jest o wiele wiecej skradania, podobnie w takim rpgowatym alpha prtocol, nie wspominając o SC Conviction :D Problem w tym, ze kazda z tych gier rozgrywa sie w pomieszczeniach zamknietych albo na opustoszałych polaciach z luźno rozłożonymi wartownikami. tam to sie mozna skradac, czaic, w dodatku dlatego, ze albo ma sie pistolet z tłumikiem, albo mozna sobie pozwisac glowa w doł z żyrandola, powiesić zbira u sufitu czy w ułamku sekundy rzucić niekończącymi sie :E batarangami...

 

W AC - poki co koncze pierwszą część - tez można sie podkradać... Druga misja w Jerozolimie i zabicie celu w zamku - likwidujesz po cichu wszystkich strazników i naszego wybranca, i dopiero gdy straz przyboczna widzi trupa i ciebie z mieczem (ew fragment walki) musisz uciekać jak głupi. Podobnie pierwsza misja w Akkce chyba - w tym "szpitalu"...

 

Ale gdybyście chcieli, zeby cała gra byłą takim mordowaniem po cichu, to 9 na 10 misji trzeba by rozegrać w pałacach, do kttórych zakradalibyśmy się sledząc wczesniej z wiezy pozycje strażników. przemyslny system skakania po dachach nie przydalby ise pewnie i w kazdej ucieczce, otwarta walka bylaby mozliwa tylko przy wpadce... to ostatnie ma sens, ale to przedostatnie... wyobrazacie sobie taka gre w ktorej zamiast maista (po co?) jest fragment dzielnicy, wiekszosc misji to skradnaie sie i eliminowanie ukradkiem kolejnych strazników poprzez duszenie, rzucanie nozami i klasyczną kosę ostrzem w rękawie? Pewnie trzebaby dodać troche ruchów ze splintera... i właściwie wyszedłby taki splinter w czasach krucjat czty tam innych Borgiów :E

 

A tutaj mialo chodzic o coś innego - właśnie o te szalnoe zamachy, gdy ktos przemaiwa do tłumu, jest masa strazy dookola, tłum ludzi - i nagle na scene wpada tkai arabski/włoski ninja, morduje publicznie i ucieka...

 

No, powiedzmy ze moznaby takie misje poprzepltac z innymi. Poza tym faktycznie - kiedy wlaczylem pierwsza czesc sadzilem, ze miano asasyn zobowiazuje, sodziewalem sie, ze trzeba bedzie w tłumie przemknac przed straza, moze odwrocic uwage, a przede wszystkim mniej bedzie konfrontacji z 5-8 przeciwnikami - chyba spodziewalem sie takiego SC. Ale tylko to jest problem -wyobrazenie, nei sama gra oparta na innej idei, choc w SC: Krucjata bym chetnie zagrał...

 

a jak juz przy skradnaiu jestesmy - swego czasu zassalem demko ostatniego SC przed Conviction, widzialem gameplaye z poprzednich - przeciez to niemal rownie nierealistyczne. Skradanki to takie wielkie szachy, z jasnymi regualmi (ten sie ma odwrocic, ci beda rozstawieni tak, tu musisz obejsc go w ten mniej lub bardziej oczywisty sposob) - kiedys wydawaly mi sie trudne i w ogóle, teraz nie wiedzę w tym rewelacji... Tzn - gra sie zwykle fajnie, czasem tez zreszta trzeba kombinowac, nie jest tak latwo jak pisze caly czas, ale realizmu w tym rownie niewiele - bo realizm zabilby taka gre i gracza w pierwszej misji :)

 

A w AC chyba chodzi o ten hollywoodzki rozmach, mistrzowskie uniki, szybkie kontry, brutalne ataki, neizwykły refleks i le parkour w XII w :) Ja cały czas troche czarno widzę te amerykanskie lasy, zwlaszcza ze skakanie po drzewach jak redator jest jednak 100x bardziej naciągane niz fikolki po dachach, wyłączając skoki wiary :E i te ze zbyt dużych wysokości (oraz fakt, ze straznicy zeskakują z 3-4 piętra, a nie szukają drabin... gdzie tu nasza przewaga, parkourowaca? W II to naprawili?)

 

a;le jednak pozory musza byc i chyab durniej wyglada przyjecie 300 cieć niz walki 1 na jednego czy dwoch. zreszta, przesadzam, zdarza sie czesto, ze atakujemy jednego, a w tym czasie drugi tnie nas od tyłu, a ze jeden, nie pieciu?...

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam uprzejmie

 

Wkur... już przecież byli strażnicy na dachach z bronią palną w Revelations :) A tutaj przecież każdy z nich posiada broń palną :) Nie wyobrażam sobie ACIII :) Mimo iż kocham tą serię, wolałbym nagły zwrot akcji na Egipt, czy też Japonię, ale teraz już nie ma, o czym marzyć :) Trzeba grać w AC i pozostać w ukryciu, mordując ludzi na otwartych terenach z mnóstwem żołnierzy, kamuflując się w białym stroju z kapturem przy żołnierzach w czerwonych i niebieskich ubrankach :) tak w ramach nie rzucania się w oczy :D No i doszli Templariusze w przebraniu niedźwiedzi :D Cool! :)

 

Ale co tam, nadeszły dla Was tak bardzo wyczekiwane zmiany :D Amen :)

 

PS. Jest jeden element, który mi się podoba :) ...możliwość wchodzenia do budynków albo chociaż z jednego okna do drugiego ;)

 

Z poważaniem

Edytowane przez VAMET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kończę sobie Revelations, i powiem szczerze że tak gdzieś od 1/3 gry już nic mi się nie chce bawić w "skradanie" tylko na chama ładuje się w tłum wrogów i wszystkich zabijam na jednej animacji (kontratak a potem już tylko strzałeczka i lpm na kolejnego obdartusa).

Powiem szczerze, że męczy mnie już ta seria swoją schematycznością. Mam nadzieję, że 3 część będzie faktycznie odświeżeniem serii i wniesie nieco ożywienia w tę skostniałą strukturę, jaką stał się AC na przestrzeni lat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poki co koncze pierwszą część

No właśnie ;) Z każdą kolejną częścią niby są wprowadzane zmiany pozwalające na trochę więcej zabawy niż ciągłe siekanie, tylko, że mają one raczej formę ciekawostki (chyba, że ktoś gra na 100%), bo prawie za każdym razem można równie dobrze wpaść, zrobić jedno kombo i lecieć dalej, a jak będziemy zbyt rozpoznawalni to co 10 metrów jest przecież do zerwania plakat i znów jesteśmy anonimowi (tutaj plus dla Revelations, bo w końcu się ich pozbyli). Przez to możliwość wynajęcia kurtyzan do odwrócenia uwagi strażników, rozsypywanie pieniędzy, bomby dymne (w Rev dodatkowe odwracające uwagę), zatrute ostrza, kusze, wtapianie się w tłum, zabójstwa z ukrycia i inne stają się czymś co podsumowujemy krótkim "aha" i dalej uskuteczniamy mordowanie tego co się rusza i nie powoduje desynchronizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy filmik ściąga napleta. Nie ma co. Zbieram na konsolę bo PC będzie pewnie z x5 razy droższy aby pograc sobie na full w HD :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie

 

pierwszy filmik ściąga napleta. Nie ma co. Zbieram na konsolę bo PC będzie pewnie z x5 razy droższy aby pograc sobie na full w HD :E

 

Hmm, ja mam zamiar zagrać na Full w FullHD na moim sprzęcie :) Nie miałem problemów z AC, ACII, ACB, ACR i myślę, że aż tak drastycznie się wymagania nie zmienią :) Także spoko :)

 

Z poważaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie najgorzej - wreszcie pokazano konkretne fragmenty z rozgrywki. Lekkiego powiewu świeżości w serii można się jednak spodziewać. :P

 

Vulc, nie sposób się nie zgodzić, ale trudno oczekiwać większych zmian, niestety. Ubisoft nie zaryzykuje aż tak.

Edytowane przez qjin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie cały czas martwi walka - gameplay robi ogólnie dobre wrażenie(kilka nowych rzeczy), ale potyczki z przeciwnikami to chyba nadal hurtowe wycinanie wszystkich dookoła. Liczyłem na jakiś inny system.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy filmik ściąga napleta. Nie ma co. Zbieram na konsolę bo PC będzie pewnie z x5 razy droższy aby pograc sobie na full w HD :E

 

Bo to render a nie rzeczywisty wygląd gry tak gra nie będzie wyglądać, co najwyżej intro do gry. Nowy AC3 wygląda biednie w zasadzie graficznie jest na poziomie poprzednich części zmieniło się tylko otoczenie i warunki atmosferyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale te drzewa przystosowane do wspinaczki to jednak komiczne :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Ma jakąś antypoślizgową podeszwę, a na dodatek jakoś dziwnie sztywne te drzewa. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I kształt chyba ejst wynikiem jakiejś indiańskiej modyfikacji genetycznej... Ot, kolejny AC, z identyczną mechaniką i schematem, paroma nowymi animacjami przy walce z wilkami i kilkoma nowosciami typu chwytanie zza węgła albo ze stogu siana, co do których zachodzę w głowę, czemu nei ma ich od początku... Ale w sumie jak nie bedzie tak dziwaczne jak ponoć IV i chyba III część, kto wie... W I nawet sie wciagnąłem, a to nudny crap, II czeka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...