Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

qjin

Cyberpunk 2077

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, bleidd napisał:

Ee nie zgadzam się. Jest sporo efektów wrzucanych na siłę, które psują po prostu grafikę takie jak aberracja chromatyczna.

Z aberracją jest taki problem, że jest wrzucona na stałe zamiast doraźnie w danym momencie co ma jakiś sens.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Kyle_PL napisał:

Używasz DLSS?

Tak, w presecie jakość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, bleidd napisał:

btw. też macie rozpikselowany dym? Wygląda to z deczka beznadziejnie

Także. Wrzucałem SS kilka stron wcześniej i sam się zdziwiłem. Wyciąłem ten sam zrzut na dym:

dYkQzx.png

 

Edytowane przez Jaycob
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka przeprawa z mechem, dostał 5 strzałów z mojej wypasionej snajperki i padł, tak jak tych trzech turbo gości, po dwa strzały ze snajperki i do piachu, snajperka robi ~700dmg i podpala. :E jestem tankiem, mało mi zrobili. :E  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, bleidd napisał:

Tak, w presecie jakość.

No to wyłącz i sprawdź ponownie, bo widziałem na DLSS jakość takie zniekształcenia, które znikały przy braku DLSS.

12 minut temu, Jaycob napisał:

Także. Wrzucałem SS kilka stron wcześniej i sam się zdziwiłem. Wyciąłem ten sam zrzut na dym:

Tutaj analogicznie - czy to jest z DLSS czy bez? Bo jak z DLSS to jest możliwość, że przełączenie na natywne renderowanie wyeliminuje problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Stjepan666 napisał:

Jaka przeprawa z mechem, dostał 5 strzałów z mojej wypasionej snajperki i padł, tak jak tych trzech turbo gości, po dwa strzały ze snajperki i do piachu, snajperka robi ~700dmg i podpala. :E jestem tankiem, mało mi zrobili. :E  

Cienko jak na snajperkę. Mój rewolwer robi po 2k dmg. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Jaycob napisał:

Cienko jak na snajperkę. Mój rewolwer robi po 2k dmg. 

Też podpala? :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez statusów niestety, ale wystarczający DMG, aby zabijać na hita w głowę.:D 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się naprawić (tak myślę) ten dym:

Przed:

dYkQzx.png

 

Po:

Zrzut-ekranu-38.png

 

IMO lepiej. Bez zmiany z DLSS. :) 

A robi się to tutaj:

Zrzut-ekranu-39.png

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, galakty napisał:

Ta gra powinna wyglądać w obecnym stanie na premierę. Dopiero czuć jakąś frajdę i zabawę, grafika też dużo lepsza. Co jak co ale się poprawili, chociaż dalej zaufanie mają u mnie nadszarpnięte. 

Nie mogła bo trzeba było ogolić ludzi z $ co mieli PS4 i Xbox one 

Ktoś mi wytłumaczy czemu ci idioci usunęli perka który rozmontowywal automatycznie rupiecie ? , powinni to przywrócić 

Jak recenzje ? Narazie widzę wszyscy wypowiadają się pozytywnie ale ogólnikowo, bo nie wiem czy kupować na PS5 

Edytowane przez voltq
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, bleidd napisał:

Ee nie zgadzam się. Jest sporo efektów wrzucanych na siłę, które psują po prostu grafikę takie jak aberracja chromatyczna. Ziarno to też efekt na modłę filmów, ale w filmach ziarno to nie była wizja artystyczna a niedoskonałość technologii. Tak samo jak 24 FPS, trzymamy się tego bo już do tego przywykliśmy a nie dlatego, że to jest faktycznie dobre.

Z resztą granie na jakichkolwiek innych detalach niż ultra to już odstępstwa od wizji artystycznej, bo raczej autorzy nie mieli wizji aby postać składała się z rozmazanych tekstur i brakowało cieniowania :P

Wyłączanie ziarna i aberracji, rozmycia w ruchu nie tylko rozumiem ale i popieram.

btw. też macie rozpikselowany dym? Wygląda to z deczka beznadziejnie :P 

Technologia jest niedoskonała i właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Jak technologia w tym świecie, oczywiście to już moja zabawna nadinterpretacja ;) To jest właśnie ich wizja artystyczna. :)
Co do ziarna to się zgadza to był efekt uboczny filmu, ale zapytaj się wielkich reżyserów co myślą o filmie bez ziarna i zapytaj takie firmy jak Sony które tworzą nowe sensory i oprogramowanie do nich ile wydaja milionow na to aby perfekcyjnie "symulować" ziarno konkretnych rodzajów filmów analogowych.
Tu właśnie o to chodzi to są narzędzia dzięki którym tworzysz jakieś dzieło, to żadna filozofia nakręcić coś w 60 FPS w 8k i udawać ze się jest filmowcem. ;)
Tak samo jak wam się wydaje ze gra MUSI mieć perfekcyjny ostry obraz bez żadnych "skaz", W CP jest o tyle problem ze jak wyłączysz efekty PP w wielu momentach gry brakuje efektów specjalnych. Można ich nie lubić, można się kłócić ze "psuja" obraz, ale jest dokładnie odwrotnie, one go urozmaicają i powodują że wydaje się mniej sterylny, bardziej realistyczny, bardziej artystyczny.

7 minut temu, Jaycob napisał:

Udało mi się naprawić (tak myślę) ten dym.

O lepiej. Bez zmiany z DLSS. :) 

Nie spadla wydajność ?, ta opcja powinna też była wpłynąć na inne tego typu przezroczyste tekstury skoro na dym zadziałała, ciekawe czy nie negatywnie, mam raczej kiepskie wspomnienia z jej działania globalnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO nic się nie zmieniło w kwestii wydajności. Z tym, że na razie testuję to od jakiś 10 min. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróć szczególnie uwagę na jakieś rzeczy typu ploty i siatki, trawa. Szczególnie z większych odległości.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, Jaycob napisał:



A robi się to tutaj:

 

To wygląda na jakiś bug to AA z CP bankowo nie działa ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz rację. Wył tą opcję, zmieniłem na balanced i dym jest normalny. 😄

 

Na reddicie pisali o tym już rok temu, najwidoczniej nie poprawili do tej pory.  I właśnie tam pisali, aby zmienić na supersampling 2x. 

 

lol zamiast grać to patrzę na dym od jakieś godziny. :E 

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, voltq napisał:

Ktoś mi wytłumaczy czemu ci idioci usunęli perka który rozmontowywal automatycznie rupiecie ? , powinni to przywrócić 

Ja na przykład olałem tego perka, bo na niektórych rupieciach można trochę podreperować budżet 🤔

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, niektóre warte były po kilka tyś. :) 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, voltq napisał:

Ktoś mi wytłumaczy czemu ci idioci usunęli perka który rozmontowywal automatycznie rupiecie ? , powinni to przywrócić 

 

Nie wiem jak teraz ale w 1.63 kompletnie nie opłacało się rozmontowywać śmieci (broni, ciuchów), lepiej było wszystko sprzedawać a potrzebne części kupować. W ten sposób pływałeś w kasie (mając wszystkie fury i mieszkania) a i tak jakiekolwiek ulepszenia nie stanowiły żadnego problemu.
Ta gra miała (ma dalej?) masę dziwnych, nieprzemyślanych mechanik/rozwiązań np. na luzie można było wbić 50 lvl reputacji przed opuszczeniem Watson i zrobieniem main questów od Dexa.

Edytowane przez Kandelabros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, .PaVLo. napisał:

Ja na przykład olałem tego perka, bo na niektórych rupieciach można trochę podreperować budżet 🤔

Właśnie tych wartościowych perk nie rozmontowywal automatycznie 

6 minut temu, Kandelabros napisał:

Nie wiem jak teraz ale w 1.63 kompletnie nie opłacało się rozmontowywać śmieci (broni, ciuchów), lepiej było wszystko sprzedawać a potrzebne części kupować. W ten sposób pływałeś w kasie (mając wszystkie fury i mieszkania) a tak i jakiekolwiek ulepszenia nie stanowiły żadnego problemu.
Ta gra miała (ma dalej?) masę dziwnych, nieprzemyślanych mechanik/rozwiązań np. na luzie można było wbić 50 lvl reputacji przed opuszczeniem Watson i zrobieniem main questów od Dexa.

Z tego co mi wiadomo od patcha 2.0  nie można kupić w sklepie komponentów do wytwarzania przedmiotów 

Kupiłem widmo wolności na ps5 zobaczymy czy było warto

Edytowane przez voltq
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Jaycob napisał:

Pewnie masz rację. Wył tą opcję, zmieniłem na balanced i dym jest normalny. 😄

 

Na reddicie pisali o tym już rok temu, najwidoczniej nie poprawili do tej pory.  I właśnie tam pisali, aby zmienić na supersampling 2x. 

 

lol zamiast grać to patrzę na dym od jakieś godziny. :E 

Najwyraźniej dym dymowi nie równy :E

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhhh jednak się skusiłem na dodatek :E

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, voltq napisał:

Właśnie tych wartościowych perk nie rozmontowywal automatycznie 

Z tego co mi wiadomo od patcha 2.0  nie można kupić w sklepie komponentów do wytwarzania przedmiotów 

Kupiłem widmo wolności na ps5 zobaczymy czy było warto

Odważnie, prosiłbym o opinie jak działa i wygląda- możesz podrzucić screeny, Raczej zagram na PC, ale może i w innym terminie ograłbym na konsoli, bo też się fajnie gra.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny easter egg znalazłem:

dYY4uD.png

I oczywiście Kjanu się pojawił i skomentował.  :D 

  • Like 6
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...