No właśnie, to nie jest wina tych technologii samych w sobie tylko tego jak ich się używa.
TAA nie jest złe samo w sobie, jego zła implementacja jest kiepska. To samo można napisać o DLAA/DLSS i FSR
Co ciekawe 10400F też są 2 wersje, miałem obie. Jedna bierze niestety prundu prawie tyle co 11400F a druga sporo mniej i jest chłodniejsza. Trochę to intel przekombinował. Miałem w pewnym momencie 3 kompy na raz na 10 gen i nieźle się kiedyś zdziwiłem jak zamontowałem niby tego samego procka a tu nagle widzę, że temp i pobór w górę...
Jeszcze jest FSR, które też potrafi dać niezły efekt (ekran z odpowiednio wysokim PPI/wysoka rozdzielczość). Ciekawie musi wyglądać jakościowo i działać pod wzgl. wydajności FSR/DLSS na monitorze 31,5" 8K w trybie UltraPerformance 🤩(bazowa 2560x1440, a wyjściowa 7680x4320).
Nie przeszkadza to developerom tworzyć takie optymalizacyjne potworki jak Alan Wake 2 czy Dragon's Dogma 2 (choć tu nawet bez modów nie ma DLSS/FG)
AMD ma odpowiednik DLAA, tylko jest jeszcze rzadziej używany. O ile w ogóle bez modów.