@Suchy211 gdzie tu widzisz "niedasizm"? Bo opinia nie zgadza się z tym co byś chciał usłyszeć? No takie mamy realia i je oceniam. Prócz kilku firm produkujących baterie do samochodów co obecnie posiadamy swojego? Fabrykę zawieszenia? Nie. Izera miała być oparta na chińskim zawieszeniu z tego co pamiętam. Nadwozie? Wnętrze? Ok, da się zrobić tylko skąd sprowadzamy metale, elektronikę i surowce do akumulatorów? Czy nie przypadkiem z Chin lub przez Chiny? No sorry ale wypinanie się pod pewnymi względami na Chiny stanie się po prostu bardzo kosztowne.
Lecz dobrze, zakładamy że wszystko robimy sami. Zatem nie produkt końcowy, a wszystkie surowce i półprodukty muszą spełniać wymagania polskie i unijne. Rozumiesz jak to winduje koszty? Ponadto stworzenie od zera pewnych łańcuchów dostaw oraz linii produkcyjnych tak samo.
Kupisz zatem auto elektryczne kostkujące 200-300 tys. tylko dlatego że jest polskie?
Nie mam dwóch metrów, ale akurat ten model ma reach niższy niż większość modeli konkurencji, w tym samym rozmiarze. Dodatkowo tak jak pisałem, traile są trochę dłuższe, a taki rower też mi chodził po głowie. Obrócony mostek również zrobił swoje, miałem wrażenie, że jest trochę ciasno i nisko. Na szczęście wystarczyły drobne regulacje. Fakt, na MTB jeździłem tak dawno temu, że mogłem mieć zwyczajnie mylną wizję tego, jak to będzie wyglądać.
To może Ty mi udowodnij lepiej, że płyty dobrze mierzą napięcia? Bo masa jest materiałów o tym, że maja z tym problemy.
Co innego w biosie ustawiasz, co innego uzyskujesz w pomiarze w biosie, co innego na oscyloskopie. Co prawda róznica w tym przypadku wychodzi około 0.03v tylko. Ale pipolino akurat tyle brakuje do szczęscia tym razem A może w tym GB jest też jakieś lewe LLC, słabo dobrane z automatu i za bardzo dropi przy obciążeniu. W każdym razie, jeśli wszystko jest zepsute na tym Gigabajcie, to daje do myślenia.